Vrouwtje wou nog wat foto's en een kus en ziezje dacht bekijk t ff lekker ik heb m'n hooi..... Nou vooruit ff snel dan kan ik weer verder! En gelijk heeft hij nu kan het nog vanmiddag helaas niet meer. M'n knappe ventje. Al 25 jaar. Sinds dit jaar bij mij en wat heeft hij z'n plekje veroverd. Lekker op de wei genieten van z'n pensioen alleen de tijd is gekomen om hem te laten gaan! Gisteren een enorm dikke koker en vocht boven z'n ogen DA geweest oedeem. Iets in zijn lichaam verslind z'n energie waarom hij maar blijft afvallen en niet aan wil komen. Zijn koppie is nog helder en kan nog jaren mee alleen zijn lichaam volgt niet meer!
Maar wanneer is genoeg dan genoeg?
Is het wel de juiste tijd om hem te laten gaan....
Ben ik niet te snel....
Moet ik niet kijken of ik hem met medicijnen en nog meer voer en meel toch nog op de been kan houden....
Of moet ik hem nu laten gaan.... Nu hij waarschijnlijk nog geen pijn heeft.... Nu hij nog iedere keer lekker op z'n hooi staat te knabbelen....
Eigenlijk gister met de da de keuze wel gemaakt. Wat is beter voor hem.....
Beter voor hem hem nu laten gaan niet meer wachten op slecht weer of op het moment dat het misschien beter gaat.
Toch blijf je in je hoofd bezig met wat als...
Lieve Aziz,
Nu kan ik nog even van je genieten maar geniet jij maar lekker van je hooi
Wij komen elkaar weer tegen aan het einde van de regenboog en tot die tijd doe iedereen die op mij wacht de groetjes en waak over ze!
Dag mijn goude oudje het was een eer je te leren kennen!