17-05-1999 ~ 19-12-2013

Helaas heb ik donderdag na twee jaar dokteren mijn lieve grote clown moeten laten gaan. wat begon met een gebroken griffelbeen kwam nooit meer goed

Feb 2012 brak saluut zijn griffelbeen na 10 weken stappen toch maar naar de kliniek omdat hij constant weer slecht werd hier kwam eruit dat het buitenste griffelbeentje gebroken was na een aantal weken stappen was hij weer goed wat was ik blij! helaas was dit niet van lange duur in juni op wedstrijd schoot hij opzij en stond direct op drie benen. 3 dagen later terug naar de kliniek het griffelbeen bleek verkeerd te zijn aangegroeid en moest er als nog uit. een dag later is hij toen geopereerd na 4 weken boxrust kreeg sal opeens hevige koliek de da op stal zei dit is einde verhaal laat hem gaan het is het niet meer waard toch hebben we ingeladen en weer op naar de kliniek. Een vechter als je was kwam je er zonder operatie boven op je been keken ze gelijk na en alles was goed we mochten rustig gaan opbouwen

Saluut bedankt dat je mijn eerste eigen paardje wilde zijn en dat ik zoveel van je heb mogen leren!

liefde is

de jaarlijkse pas de deux was een groot feest!

Dikke vriendinnen met zijn buurvrouw een goude duo

De winnende foto die we op canvas wonnen
'Samen dromen en verder komen'

Bedankt voor de mooie 3,5 jaar ga je missen vriend