Gister kreeg ik telefoon van een meisje die mijn vroegere dravermerrie had, ik heb Wendy van mijn 12e tot mijn 14e gehad, mijn eerste eigen pony..
Toen Kashmir 28-08-08 overleed werd me de week erop de pony (toevallig) aangeboden door de mensen die der destijds van mij hadden gekocht.
Dit aanbod aangenomen maar met het verdriet van Kas nog en de overgang grote KWPN naar kleine draver klikte niet meer, toen kwam de eerste eigenaresse van Wendy via via op mijn hyves (ik had der opgezocht meende ik)
Ze was langsgeweest en vroeg me of zij Wendy terug mocht.
Heel gedoe geweest maar uiteindelijk is ze naar haar toegegaan.
Ging allemaal goed tot ik gister onverwacht een telefoontje kreeg... auto aan de kant gezet..
Wendy was de dag ervoor overleden

Ze is als ik het goed heb 5 februari jl. overleden aan darmkoliek en heeft de leeftijd van 23 gehaald....
Rust zacht meisje, je was een superpony:

Vorig jaar heb ik Orlando verkocht aan een vrouwtje..
Wegens tijdgebrek en financiele redenen heb ik Orlando met veel pijn in mijn hart verkocht.
Orlando was een superpaard, een grote zwaargebouwde KWPN van 13 jaar, ik miste em nog erg vaak..
Ik mailde/smste wel af en toe met zijn eigenaresse hoe het allemaal ging met hun.
Zonet zag ik zijn huidige eigenaresse op msn verschijnen, denk spreek haar even aan hoe het met hun is, ik smste of mailde af en toe wel eens.
Antwoord wat ik kreeg... met haar ging het goed, maar met Orlando niet.
Hij is 6 januari jl. ingeslapen

Tranen rollen over de wangen.. waarom waarom... en ik wist van niks....

Ik vind het zo erg dat ik niet afscheid heb kunnen nemen, kan het niet beschrijven.
Zou van alles op de hoogte blijven maar dit wist ik niet... geen sms/geen belletje/geen mail.. is ze vergeten....
De beslissing van inslapen lag er al 2 weken van te voren..

Toen Orlando net bij haar stond had ie een trap op zijn hoofd gehad van een paard, herstelde hier goed van en leek niet veel aan de hand.
Later veranderde zijn gedrag en voor de kerst smeet ie haar er heel erg hard af.
DA constateerde een hersenbeschadiging en het besluit van inslapen werd gemaakt..
6 januari is ie heengegaan.... lief mannetje rust zacht, ik mis je....

Een lieve foto met mijn dochtertje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AQTYG4YJ.jpg
Voel me echt heel erg klote...... woede, verdriet alles door elkaar... bah gewoon...