Vanmorgen vond ik hem in de wei. Niets te zien, daar lag hij, alsof hij lekker lag te zonnen... maar met zijn oog open, oortjes naar voren. Geen reactie op roepen, de rest stond aan de rand van de wei en wilden ook niet bij me komen. Aran lag daar, zomaar, dood, koud, stijf........
Hij blijkt gestorven te zijn door het onweer, geen directe blikseminslag, maar een hartstilstand. Mijn mannetje heeft niet geleden, maar ook geen eerlijke kans gehad. Het nu nog zo onwerkelijk hij heeft maar 15 maanden mogen worden. Aran, geniet van de eeuwige groene weides en ik hoop dat ze daar ook een maisveld hebben waar je zo graag in stond... We zullen je vreselijk missen ventje, ook je vrienden die heel mooi afscheid hebben genomen missen je nu al.
Zondebokje
Geplaatst: 08-10-09 23:10
Wat erg
geerke
Geplaatst: 08-10-09 23:11
jee,wat erg! Heel veel sterkte! (daarom ben ik zo panisch voor onweer,het wordt weer bevestigt...)
Suzan_bobar
Geplaatst: 08-10-09 23:12
Tjee wat een sneu verhaal zeg! Veel sterkte met dit verlies,.... zo plotseling
nee begrijpelijk , maar zoiets verwacht je ook niet. dit is iets wat ke niet had kunnen voorkomen. Nogmaals heel veel sterkte
vuurtoren
Geplaatst: 08-10-09 23:30
Wat vreselijk om hem zo te vinden nog maar 15 maanden .....heel veel sterkte de komende tijd.
chocobroodje
Geplaatst: 08-10-09 23:32
Jeetje wat heftig! Kennis van mij heeft dat ook gehad, bij autopsie bleek het dier een aangeboren hartafwijking te hebben. Enigste troost voor jou is dat je diertje niet geleden heeft, heel erg veel sterkte!! Veels te jong
De nachtmerrie van iedere paardeneigenaar, je paard ineens dood in het land. En dat op zo'n jonge leeftijd! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
Heel veel sterkte de komende tijd. Wat een schok moet er door jou heen gegaan zijn op het moment toen je besefte wat er gebeurd was. Sterkte met de verwerking hiervan.