het is idd aangeboren , het word binnen 0 en 7 dagen over het algemeen zichtbaar...
is ook niet direct ets erfelijks ofzo, het is heel zeldzaam en gewoon een sja.... foutje van de natuur ...
was het nu puur zijn eigen weerstand die 0,0 was dan hadden we hem een paar zakken serum gegeven en ontstekingsremmers+ antibiotica... maar nu zouden we puur de ontsteking remmen, oplossen, om puur weer opnieuw te laten ontstaan , als die ontsteingen ooit al weg zouden gaan , want de melk kwam bij elke keer drinken weer in zijn longen terecht ...
dus de trigger word continu toegediend ...
het is echt gewoon dikke vette pech waar je geen fluit mee kunt...
het arme ventje heeft gewoon geen schijn van kans gehad vanaf zijn geboorte...alleen die eerste 7 dagen zag je daar niets van
iedereen in ieder geval bedankt voor de lieve berichtjes 
we zullen mimir ontzettend missen, wij als eigenaars (ik en mijn moeder) mijn vriend, maar ook iedereen van stal waren helemaal gek met en op die kleine en zijn mams... mijn stalbaasjes hebben het er eingelijk net zo moeilijk mee, en hun dochtertje wist het nog niet(spelen bij vriendinnetje) we zijn hier gewoon echt met de hele club(een man of tien) in rouwstemming zeg maar
mar dit was de enige juiste beslissing, het zou alleen maar bergafwaarts gaan en uiteindelijke vooruitzicht zou stikken zijn ...
je kunt op zo'n moment niets anders doen dan hem laten gaan...hoe zeer dat dat ook doet