Na vorige week de definitieve uitslag te hebben gekregen en een besluit te hebben gemaakt, is vandaag mijn knappe welsh A ruin van 1.22 humaan heen gegaan.
Hij heeft maar net 4 jaar mogen worden.. Ik ga je missen kanjer, hou je taai daar tussen alle knappe merries! Versier ze, en kies een mooie uit.

Aaien deed hem ookal zeer, vandaar zijn mond en blik
Als twee kleine zwarte oogjes je zeggen,
help me want ik voel me niet fijn,
mag je dan,omdat je voelt dit is het einde, egoïstisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort , dit komt nooit meer goed, het is gronisch en hi zal er last van blijven houden.,
Hij krijgt steeds meer pijn, en je moet altijd opletten of het weer zover is hem te behandelen,
Mag je dan,omdat je hem niet kunt missen, egoïstisch zijn??
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed, en je zonder hem naar huis moet.
met een halster en touw in je hand , en je hart vol pijn en je gevoel doe ik het wel goed ?
Dan probeer je jezelf te overtuigen, ik mocht niet egoïstisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes, het was elke dag een feest. Je kon ook wel donderen, maar goed je was ook zo jong! Onze trainingen boekte voorwaarts, maar ook neerwaarts want soms kon je niet meer.
Mag ik omdat ik jou niet missen kan, jou verder laten wegkwijnen ? NEE!
In al die veel te korte maanden ben jij zelf niet 1 keer egoïstisch geweest.
Elke dag was een feestje, ik heb je zien groeien, groeien naar de pony die je nu bent! Je wilde altijd werken voor 10, we kregen steeds meer rust in jou en ik zou zelfs hobbyklasse starten.. Maar het belletje ging ook rinkelen dit gedrag past niet en had een oorzaak. Zo ziek als je was, je ging maar door, ik kwam er laat achter. Het spijt me Leef! Al sinds ik je heb, heb je het Chronisch aan je longen. Abcessen door je lichaam. We konden het niet weten, we hebben met je gedokterd, en ik hoop dat dit het beste is.
Slaap zacht, ga naar de groene weides, wees lekker macho want je mag er zijn knapperd! Wij komen elkaar later wel weer tegen. X van je mams, Buck en Pats.

Sommige mensen geloven niet in tekens, ik wel. deze 2 mooie regenbogen waren gister te zien over de stal heen. Ik weet zeker dat deze voor Levi was! ♥

Mijn hart huilt, maar mijn hoofd weet dat het het beste voor hem was...