En dus ook een goed idee..
(hier het oude topic)
[PP] Paarden hopelijk gered van groot transport naar Griekenland.
Ik heb nu een adres waar ik Hope & united weg heb, en deze mensen willen mijn idee steunen, doormiddel van mijn vaste aanvoer in dravers.
Wij zijn samen dus in staat om dravers eigenaren die van de mindere paarden afwillen een ander alternatief te bieden. De dravers gaan dus niet meer naar de slager, niet meer naar Malta (Griekenland) of naar andere buitenlandse zaakjes waar een luchtje aan hangt. En waar dierenrechten minder zijn dan in Ne.
Ik zeg niet dat alle dravers dit lot boven het hoofd hangt, maar de grote-goed-geld verdienende stallen moeten vaak van een hele koppel paarden af, die gewoon op transport gaan oid. Deze mensen hebben echt niet de tijd om zo'n paard iedere keer weer op internet te zetten, en er een goed huisje voor te vinden.
Soms komen ze bij handelaren terecht maar vaak dus ook anders.
Op dit moment heb ik dus 2 dravers op stal staan en 1 is waarschijnlijk al verkocht.
Ik heb haar al zadelmak gemaakt (dit gaat bij dravers vaak erg makkelijk) en een buitenrit vind ze geweldig.
Nu is ze klaar om verkocht te worden en een betere toekomst tegemoet te gaan.
Ik koop alleen paarden die gezond zijn, geen gebreken hebben, en een goed karakter.
Je hebt natuurlijk paarden die hoog in het voer staan, hierdoor erg nerveus en kietelig zijn, maar vaak zijn dravers ontzettend leuke, en lieve leergierige paarden. Geschikt voor vele doeleinden in de sport. En natuurlijk uitermate geschikt voor de recreatie.
Wie heeft er ideeén over hoe ik dit plan verder in zijn werk kan zetten? Adressen, mensen die werken op dravers stallen? Zijn er meer mensen die zich het lot van vele gezonde jonge dravers aantrekt?
Ik ben van plan deze paarden een goeie toekomst te bieden, een andere lotsbestemming dan vele nu op dit moment hebben.
De 2 dravers uit mijn vorige topic.

Groetjes Megan