mijn paard naar Duindigt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

racinggirl

mijn paard naar Duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 18:37

Hallo iedereen,

Ik ben inmiddels al wat keren op duindigt geweest bij Keven Davies en vindt het geweldig!! Haha!
zEKER de meiden die er lopen super aardig en van alles goed uitgelegd echt SUPER Clown

Maar ik moet even met de directeur praten want ik mag met mijn volbloed de baan op Knipoog Dat lijkt me nou helemaal geweldig ik train nu een beetje hobby matig en hij is goed in vorm en dan rij een van die meiden met me mee op de baan en krijg ik aan wijzingen.

Graag wil ik ook me vergunning gaan halen Knipoog
Maar wel gewoon amateur blijven Bloos
En met mijn paardje eerst wat ervaring op doen en ik hoop dat ik in de toekomst dan op mijn paard examen mag doen Knipoog

Verder mag ik zo af en toe op stal helpen om ook ervaring op te doen. Haha!

Dit wou ik even kwijt en meiden jullie zijn TOPPIE Go jij! Go jij! Party!! Bedankt!!!

JIDO

Re: mijn paard naar Duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:42

Hey wat leuk voor je chantal, dus jij bent nu ook besmet met het renpaarden virus Knipoog , nu maar hopen dat je eigen paardje wat laat zien en of dat kevin denkt dat het wat kan worden, succes verder.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 19:10

JIDO schreef:
Hey wat leuk voor je chantal, dus jij bent nu ook besmet met het renpaarden virus Knipoog , nu maar hopen dat je eigen paardje wat laat zien en of dat kevin denkt dat het wat kan worden, succes verder.

Dank je misschien zie ik je een keer Knipoog Kom ik ff bij je kijken.

Mii_X_HarrY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:04

heej wat leuk voor je! misschien zie ik je dan wel een keer.
haha.. zo word het amatrice groepje steeds groter en gaan ze miss dalijk ook nog eens de jockeys ruleren Tong uitsteken zou wel een leuk gezich zijn. maar zal der wel niet van komen Knipoog
wens je veel plezier en succes!!

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 07:11

Mii_X_HarrY schreef:
heej wat leuk voor je! misschien zie ik je dan wel een keer.
haha.. zo word het amatrice groepje steeds groter en gaan ze miss dalijk ook nog eens de jockeys ruleren Tong uitsteken zou wel een leuk gezich zijn. maar zal der wel niet van komen Knipoog
wens je veel plezier en succes!!

Dank je ik hoop dat het snel gaat gebeuren Clown