Vereniging Dravers.nl op Horse Event!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nina_rex

Vereniging Dravers.nl op Horse Event!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 18:00

Van 14 t/m 16 september vindt in Deurne voor de 6e keer het Horse Event plaats, een evenement waar elke paardenliefhebber terecht kan voor shows en demo's van verschillende paardenrassen en disciplines.
En... dit jaar is ook Vereniging Dravers.nl van de partij om de draver te promoten! Go jij! Go jij!

Ten eerste zal er een informatiestand te vinden zijn in de Fokkerijhal. Bij deze stand kunnen geïnteresseerden 3 dagen lang vragen stellen over dravers, foto's bekijken en informatie over de vereniging vinden.

Ten tweede zal er iedere dag in de ring in de Fokkerijhal een demonstratie gegeven worden. Het bestuur zal een team samenstellen dat bestaat uit leden van de vereniging. Tijdens deze demonstraties van 20 minuten zullen verschillende takken van sport aan bod komen die met de betreffende dravers beoefend worden, en zal er informatie gegeven worden over de veelzijdigheid en betrouwbaarheid van de draver als rij-/recreatiepaard.

Ten derde zullen de dravers die de demo verzorgen iedere dag deelnemen aan het Rassendefilé in de grote centrale ring (de Bit-piste), een bonte stoet van alle aanwezige rassen, waarbij elk ras eventjes kort belicht wordt.

Tot slot nog goed nieuws voor verenigingsleden die graag naar Horse Event willen om hun clubgenoten aan te moedigen (en natuurlijk om gewoon een leuke dag te hebben Knipoog ): alle leden kunnen t.z.t. 20% korting krijgen op kaartjes. Cool Dus als je nog geen lid was, alweer een goede reden. Haha!
Meer info hierover volgt in de binnenkort te verschijnen nieuwsbrief en op http://www.dravers.nl / http://www.draverspraat.nl

Inge_

Re: Vereniging Dravers.nl op Horse Event!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:12

Leuk zeg! Denk dat ik ook wel kom! Welke leden gaan trouwens een demonstratie geven met hun draver? Lachen

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:05

ik heb er vast overheen gelezen.
wat is de prijs eigenlijk van de kaartjes? (Ben lid op dravers forum)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:07

Inge_ schreef:
Leuk zeg! Denk dat ik ook wel kom! Welke leden gaan trouwens een demonstratie geven met hun draver? Lachen

Daar zijn we nog mee bezig Lachen

tjoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:57

Goh wat een goed idee om een stand te huren. En ik kom zeker even kijken. Ik heb wel een draver maar zou niet weten hoe ze heet in het echt. Ik noem der Zanny.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 22:44

tjoekie schreef:
Goh wat een goed idee om een stand te huren.

Die hoeven we niet te huren, hij wordt ons aangeboden door Horse Event. Knipoog Het zal daar heel gezellig worden, o.a. met een leuke prijsvraag!

Er zullen waarschijnlijk 2 demo's per dag zijn, eentje in de Fokkerijhal en eentje op de renbaan. En dan nog het defilé iedere dag. Lachen

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 20:08

Echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 21:42

Ik ga morgen de kaartjes bestellen, denk dat ik de zaterdag of zondag ga! Lachen Ga bij draver demonstraties kijken en kom zeker even langs bij de Dravers stand! Knipoog

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 21:44

Ja, echt heel leuk! OK dan! Ik kom ook zekerweten kijken.

nog vrijheidsdressuurdravers nodig? *LOL*
Laatst bijgewerkt door Sempre op 18-07-07 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 21:47

ik heb nog niets gehoord hoor Vork hahah nee grapje.
Ik ben ook van de partij. zondag de 16e

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:26

Ik kom ook wel even kijken. Wij staan er ook met het IHW.