Ik heb Formia Juno nu zo'n 4 jaar. Maar veel weet ik er eigelijk niet over. Was eigelijk wel benieuwd of jullie er mischien wat over wisten. Of hem mischien ooit hebben zien lopen.
info dat ik wel al weet is dat hij voor mij van een 'handelaar' was die Juno ook al ong. 3 jaar had en hij had hem samen met een draver merrie gekocht van een vrouw uit..??(even vergeten). Ik weet dat Juno eigelijk nog op de naam staat van ene Samira Ahlgrimm. En dat Juno in Duitsland op de baan heeft gelopen (mischien ook in Nederland?). Juno heeft ook een brandmerk in z'n nek: B 08
Wat over Juno
Naam Voluit: Formia Juno Geslacht: Hengst Geboortedatum: 08-05-1987 nu 20jaar dus. Vader: Reggie Crown Moeder: Southern Comfort
Het enige wat ik kan vinden over je paard, staat op de Duitse website www.hvt.de
Hij is een beetje van voor mijn tijd, maar zag dat hij toch een lekkere winsom bij elkaar heeft gedraafd. Zijn ouders zeggen me ook helemaal niets. Ik zie op de site van de hvt dat zijn vader wel een aantal redelijk goede koerspaarden heeft gebracht. Zijn moeder heeft ook een aantal kinderen gebracht, maar jouw Juno is de beste.
Sorry dat ik niet meer informatie voor je heb, en misschien wist je alles al wat ik hierboven geschreven heb, maar dan weet je dat ik in ieder geval even voor je gekeken heb...
Hij ziet er trouwens nog prima uit voor zijn leeftijd!!!
hij had hem samen met een draver merrie gekocht van een vrouw uit..??(even vergeten).
uit Lottum
Peetje: Nou al heel erg bedankt voor het meehelpen zoeken!! Ik wist niet dat de moeder van juno ook meerdere veulens had en juno daar de beste van was. Leuk om te horen! Bedankt voor de info.
Hallo! Ik heb op hem gereden bij de handelaar, neem aan dat je hem van Thijs Franssen gekocht hebt? Ik heb hem voornamelijk recreatief gereden, lekker in de bossen en af en toe wat dressuur of springen. Ik zou het erg leuk vinden om hem nog eens te zien, hij was mijn beste maatje voor een aantal jaren! Ik hoor graag wat van je! Groetjes Eefje Cuijpers.eaf@hotmail.com
Hoi, mijn beste vriendin is de eigenaresse van Bonita of Bo zoals wij haar noemen. Bo is inmiddels al een prachtige jaarling en het beste vriendinnetje van mijn NRPS jaarling merrie.
Ik leg mijn vriendin even uit hoe bokt werkt van de week en dan zal ze wat foto´s van Bo plaatsen!
Ik ben nu even de dochter van Petra! Ik ben Naömi, ik heb zelf ook een pony Luka! Een heel erg knuffelig beest! Maar daar ga ik het nu niet over hebben... Ik ga het namelijk over Bonita, ook wel Bo hebben. Bij jullie hete ze volgens mij Nikita...