Hulp gevraagd! Waar komt hij vandaan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Splash

Hulp gevraagd! Waar komt hij vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 00:32

Ik weet niet of iemand hier mij kan helpen. Het gaat namelijk over een paard in Amerika. Op de manege waar ik werk hebben ze een zwarte volbloed op de veiling gekocht. Er werd verteld dat hij van de renbaan komt maar zeker weten doen we dat niet. Het is een pracht beest en heel erg groot. Zeker 1,70. Is dit normaal voor een renpaard?
Maar wat we dus willen weten. Hij heeft tattoos van verschillende nummers op beide lippen aan de binnenkant van zijn mond en nog ééntje op de rechter hals: het nummer 100. Heeft iemand enig idee wat dit betekend en of wij kunnen achterhalen waar hij vandaan komt enzo? Er zaten namelijk geen papieren bij dit paard.
Wij vroegen ons af hoe zo'n prachtig dier op zo'n veiling terecht komt. Het gaat namelijk om een veiling waar vanalles te koop aan geboden wordt. Ook paarden voor de slacht.
De dierenarts heeft hem nagekeken en is hij gezond (voor zover hij kan zien natuurlijk).

CarinaR

Re: Hulp gevraagd! Waar komt hij vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 14:34

via NDR zou je misschien wat te weten kunnen komen als je de nummers doorgeeft... en anders . google

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:11

op de veiling worden bijna altijd mooie paarden verkocht, ik denk dat je t door elkaar haalt met de paardenmarkt, daar gaat t er minder aan toe,

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 16:51

Ik bedoelde ook paardenmarkt! Ik wist even niet hoe ik het moest noemen maar hier in Amerika noemen ze het een 'sale'. Dit paard heeft niet meer dan 1000 dollar gekost! Het is een prachtbeest maar helaas met een slecht verleden merken we aan zijn gedrag maar het gaat steeds beter.