Wedden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Esile

Wedden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 05:42

Aangezien de rensport mij heel erg interesseert, zou ik het best eens leuk vinden om -naast het gewoon kijken naar de koersen- ook te gaan wedden. Nu ben ik echt een leek op dat gebied, dus ik hoopte dat een van jullie mij kon helpen. Hoe gaat het in z'n werk? Hoe wordt bijvoorbeeld bepaald welk paard de favoriet is? Als er bv staat: Naam Paard 6-4, wat betekent dit dan? Ehm, naja, dat was het geloof ik wel zo'n beetje Lachen

Alvast bedankt!

Judith_W

Re: Wedden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:20

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 01:18

Tnx Haha! Dus als ik het goed begrijp is 6:4 een cote? Is 6 dan het startnummer en 4 de 'eigenlijke' cote? (sorry hoor Bloos )

JIDO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:38

Een favoriet wordt bepaald is naar aanleiding van de verrichtingen van de reeds gelopen koersen.
En de cote wordt bepaald hoeveel er op een paard wordt ingezet, die kan per minuut verschillen, als er veel op het betreffende paard wordt gegokt gaat de cote naar beneden.
Ingewikkeld hé,...... het is ook best moeilijk om het zo uit te leggen, het beste is om naar de koers te komen en daar uitleg te vragen, er staat namelijk ook heel veel informatie in het programmaboekje zoals de gewichten voor de volbloeds en de rondetijden van de dravers en wat de paarden de afgelopen koersen hebben gedaan geplaatst, gewonnen, de winsommen, wie de jockey of pikeur is en wie de trainer is....... enz enz dit kan allemaal bepalend zijn voor het (gok) spel.
Ik zou zeggen kom gewoon is naar een van de draf of renbanen.

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 05:19

Hmmm, ik denk dat dat inderdaad maar het beste is ja Lachen In ieder geval bedankt voor je hulp!

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:40

Je kan ook altijd kijken op www.nakoersen.nl Over het algemeen is dat iets meer al op de gevorderde drafsportfanaat gericht, maar er zit ook een forum bij, waar ze je wellicht verder willen helpen. In ieder geval wens ik je veel plezier en ik hoop je snel eens te zien op de drafbaan... Knipoog