Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrissie

Berichten: 3676
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Frl

Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 20:30

Vraagjee misschien dat iemand het hier weet, Knipoog
beginnen de koersen op Wolvega niet 4 uur maar half 2? Weet iemand dit?

xX Tong uitsteken

Ronald1982

Berichten: 621
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Tynaarlo & Amersfoort

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:38

De koersen beginnen de komende weken volgens mij "gewoon" om 16:00. Met aanstaande zaterdag 18 november de Breeders Crown W, een hoog gedoteerde sprint- en stayerskoers voor de hoogste klasse en voor iedereen VRIJ ENTREE!

madam
Berichten: 869
Geregistreerd: 10-05-06

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:13

vanaf 1 jan 2007 word de tijd wel veranderd naar een dramatische tijd van half 2

Ronald1982

Berichten: 621
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Tynaarlo & Amersfoort

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:41

Citaat:
Tjalco de Witte uit Jutrijp meldde dat met ingang van het komende jaar de koersen in Wolvega niet meer om vier uur, maar reeds om twee uur zullen beginnen. “Dan lopen we beter in lijn met het aanbod van de wedkantoren”, aldus De Witte


Bron: persbericht NDR - nabeschouwing Wolvega 11 november

Vanaf 2007 start de 1e koers om 14:00. Dramatisch? In Zweden en Engeland is het koersen op de zaterdagmiddag razend populair en de draf- cq rensport floreert in die landen. Daarbij heeft elk aanvangstijdstip zijn voor- en nadelen en is het moeilijk/onmogelijk het iedereen naar wens te maken.

Op zaterdagmiddag koersen zorgt in ieder geval voor meer wedomzet vanuit de wedkantoren. Daarbij ben je niet de middag EN avond kwijt zoals nu en kun je voor de avond nog mooi wat anders inplannen. Wel denk ik dat het een negatief effect heeft op de horeacaomzetten. Wat dat betreft zou een start om 18:00 waarschijnlijk een stuk beter zijn. Bij dat aanvangstijdstip kunnen degene die smiddags zelf moeten sporten ook nog naar de koers maar kom je weer in de problemen als je op zaterdagavond naar de thuiswedstrijden van Heerenven of naar een verjaardag wil. Tja, perfect voor iedereen bestaat dus niet helaas...

madam
Berichten: 869
Geregistreerd: 10-05-06

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:58

Nou ik zal mijn opmerking ook even toelichten.

2 weken geleden haddne wij een paard in de kwali dus om kwart voor 3, Paar moet voor gewerkt worden dus dat houd in dat wij om half 12(uiterlijk) weg moet rijden van stal, Nu hebben wij maar een aantal paarden op stal staan, en dat is al een vreselijk gehaast, niet te doen eigenlijk. De weg heen hadden we het er nog over dat het gewoon 18.00 uur moet worden zoals op het oude wolvega, je hebt dan ook meer tijd om op stal je werk te doen, voor de wedders zal het allemaal wel heel mooi zijn, maar trainers en voooral stalpersoneel zijn hier de duppe van

Ronald1982

Berichten: 621
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Tynaarlo & Amersfoort

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:08

Dat is denk ik een probleem waar veel/alle traners mee te maken krijgen. En dat is nu zo jammer; waarschijnlijk is er weinig tot geen overleg geweest met deze groep personen en is dit "zomaar" besloten. Persoonlijk ben ik overigens ook voor 18:00 ipv 14:00.

Ronald1982

Berichten: 621
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Tynaarlo & Amersfoort

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:13

Als je het avondje Wolvega daarbij presenteert als ideaal avondje uit met heerlijk eten, drinken en gokken voor vriendengroepen, personeelsverenigingen en sportclubs dan valt er op die avonden in mijn ogen ook veel meer te verdienen. Laten ze eens bij een hogeschool aankloppen en een paar studenten communicatie/marketing hier op los laten. Kost weinig en wie weet wordt het een groot succes.

Chrissie

Berichten: 3676
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Frl

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 20:10

Ik vind dat ook wel goed idee,,
Zelf vind ik die nieuwe tijd niet echt geweldig,
Ik spring nu net L, en nu komen we helemaal in de knoei met wedstrijden..

madam
Berichten: 869
Geregistreerd: 10-05-06

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:18

de mensen die het hebben besloten hebben totoala geen overleg gedaan en denken aan alleen maar vroeg thuis zijn.

ga eens nadenken als we aan paard in de eertse hebben lopen dus half 2. moet die half 12, 12 uur voorgewerkt worden. nou voordat allemaal moeten we inspannen afladen daar ben je ook zo een half uur mee bezig. dus dan zouden we op 11 uur aanwezig moeten zijn. en van stal om 9 uur weg... wat heb je nou dan te doen op stal? alleen de paarden klaar maken voor de koers en dat is ook nog eens in tijdnoot komen...

ruitje

Berichten: 12453
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 00:21

Madam, je kan het toch ook anders zien. Als je nu in de laatste koers loopt ben je pas super laat thuis....

En op zondag gaat het ook niet anders... Dus waarom zou het daar wel kunnen en op wolvega niet?

En trouwens, als dat meer geld opbrengt omdat er dan meer mensen komen, dan heeft het op lange termijn toch ook alleen maar voordelen als stalpersoneel/trainer zijnde.

Alles wat helpt om de sport er bovenop te helpen lijkt mij een pluspunt Lachen .

Ik ben trouwens wel benieuwd wie je bent en waar je werkt Lachen

amenicora
Berichten: 212
Geregistreerd: 12-11-06

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 00:39

dat vroeg ik me nou ookal af Lachen

het schijnt trouwens dat sbs tog met dat xcontract bezig is , je kan iig de koersen van 14 oktober zien op de site

Chrissie

Berichten: 3676
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Frl

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 23:08

Welke site?

Ronald1982

Berichten: 621
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Tynaarlo & Amersfoort

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 00:24


Chrissie

Berichten: 3676
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Frl

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 01:26

Dankje Lachen

jaler
Berichten: 5
Geregistreerd: 14-11-06

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 00:10

ja die tijden worden klotten ik heb liever dat het 2 uur later begint. hoe laat zouden de kwallies nu dan wel niet zijn??

amenicora
Berichten: 212
Geregistreerd: 12-11-06

Re: Aanvangtijd Wolvega veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 16:11

ik denk rond 12 uur half 1