Hallo allemaal,
ik zal ff bij het begin beginnen.
Al vanaf kleins af aan vond ik die jockey's en renpaarden al machtig, maar heb het altijd gehouden bij dressuur en western. Toen mijn broer stopte met western heeft mijn moeder zijn Quarter over genomen. Hij was eerder een volbloed als Quarter om te zien en in de omgang. Beetje een heethoofdje, maar als het er op aan kwam super betrouwbaar.
Heb em een tijdje western gereden maar daar had ie gwoon geen lol in. In het bos was ie geweldig, druk maar nooit schrikken ofzo. Helaas moest ie verkocht worden en voor de mensen hem kwamen ophalen heb ik met 2 leeftijdsgenoten een laatste bosrit gemaakt. Had em nog nooit volluit laten gaan, dus ik dacht: "nu of nooit meer" op de zandvlakte en "de grote acht(zanspad in vorm van acht)
wedstrijdje gedaan.. de grote acht was mij toch iets te link met de bochten maar won het even goed! Op de zandvlakte was er nix dat me tegen hield en liet em helemaal gaan.. de jongen op een Criollo raakte steeds verder achter en het meisje op een Quarter was helemaal achteraan.
't was egt super! tranen in me oog van de wind. Ik wist het gelijk, DIT IS HET!!!!!
juist na deze heerlijke rit was des te moeilijker deze jongen weg te zien gaan. was erg emotioneel dus.
Mijn moeder heeft me nu beloofd samen met mij op zoek te gaan naar een paardjevoor me. Dit word uiteraard een volbloed.
De vraag: Waar kan ik betrouwbare volbloedjes (voor de buitenritten) en waar ik ook nog lekker mee kan rijden in de bak vinden??