Wie kent de draver "Alleen" van 11 jaar geleden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pirelli_girl

Wie kent de draver "Alleen" van 11 jaar geleden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 14:38

Hallo,

bij mij staat een draver van 23 die tot 10 a 11 jaar geleden door het leven ging als "Alleen" en hij heeft, tot hij werd gekocht door mijn buurvrouw (op 12 jarige leeftijd) gekoerst op Duinigt.
Wie oh wie kent hem en heeft eventueel een foto van hem tijdens een koers? Zou ik echt gaaf vinden, omdat ik weet hoe hard hij kan lopen met z'n 23 jaar Tong uitsteken

Ik hoor het wel!

Groetjes Pirelli_girl

P.S als dit topic hier verkeerd staat dan moet jullie dat even zeggen! Lachen

Peetje

Re: Wie kent de draver "Alleen" van 11 jaar geleden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:18

Je zou het eens kunnen proberen bij Wim Huybers, al weet ik niet of zijn archieven nog zo ver terug gaan. Zijn website is www.huybers.com, email is info@huybers.com

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 23:29

thanx ik ga morgen eens kijken op die site!
Alle info is nog steeds welkom! Lachen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:58

Ik ken hem, hij stond naast mijn merrie toen ze allebei in Nootdorp in training stonden. En een paar jaar geleden heeft hij een zomer in het land gelopen op de stal waar mijn merrie nu staat. Ik heb helaas alleen geen foto's voor je.

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 22:15

Was hij toen al van Mvr. Valk?
Want dan heb ik geen nieuw nieuws Lachen
hij heeft dus bij jou paard in training gelopen in Nootdorp?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:45

Ja, en toen was hij van meneer van Westing. Dan heb ik het over een jaar of 17 geleden Knipoog.

Van wie hij was toen ik hem later weer zag weet ik niet.

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:05

De naam ken ik wel paard niet persoonlijk, ik dacht dat het paard zo heete omdat zijn/haar moeder was doodgegaan bij de geboorte? Of heb ik het nou mis?

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:07

mijn draver is nu rond de 20-25 jaar en ik weet bijna niks van zijn verleden maar het zal wel niet om deze draver gaan denk k.

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 23:58

promptertje schreef:
Ja, en toen was hij van meneer van Westing. Dan heb ik het over een jaar of 17 geleden Knipoog.

Van wie hij was toen ik hem later weer zag weet ik niet.

Nou hij staat nu bij mij! Hij is 23 jaar en zo fit als een hoentje! De vrouw van wie hij is heeft hem al bijna 11 jaar. Mvr. Valk.
Heb je meer info over die meneer van Westing? Je bent al een super bron tot nu toe Pling

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 23:59

escadron schreef:
De naam ken ik wel paard niet persoonlijk, ik dacht dat het paard zo heete omdat zijn/haar moeder was doodgegaan bij de geboorte? Of heb ik het nou mis?

Dit denken wij ook. Daar zou hij dus bekend om kunnen staan! toch?
Alle info is welkom! Bedankt! Lachen

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 00:01

jashin schreef:
mijn draver is nu rond de 20-25 jaar en ik weet bijna niks van zijn verleden maar het zal wel niet om deze draver gaan denk k.

Het is idd niet jou paard Lachen maar je ziet het, je komt op bokt een heel eind Lachen ! succes met zoeken !

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 11:11

Als je het zeker wil weten dan zou je even een advertentie moeten zetten op het forum van www.nakoersen.nl! Daar is vast wel iemand die het weet!!!! Het staat mij echt bij dat hij echt Alleen was!!

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 12:45

Ben even de boeken ingedoken de mama heeft daarna nog meer veulens gehad... Aleen was dus niet zoo alleen.... Haha!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 12:46

Ik wist al dat dat verhaal niet waar was Haha!. Pirelli-girl, meneer van Westing heeft nog steeds dravers, ik zie hem elke zondag op Duindigt Lachen (maar ben geen echte bekende van hem).

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 16:24

escadron schreef:
Ben even de boeken ingedoken de mama heeft daarna nog meer veulens gehad... Aleen was dus niet zoo alleen.... Haha!

Aaach... gelukkig maar voor hem! Hij heet nu overigens Dee Jay!
Dus nu is hij zeker niet meer alleen!!!
Bedankt voor de site! Lachen

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 16:37

escadron schreef:
Als je het zeker wil weten dan zou je even een advertentie moeten zetten op het forum van www.nakoersen.nl! Daar is vast wel iemand die het weet!!!! Het staat mij echt bij dat hij echt Alleen was!!

Hoe kan je inloggen op die site?

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 16:39

promptertje schreef:
Ik wist al dat dat verhaal niet waar was Haha!. Pirelli-girl, meneer van Westing heeft nog steeds dravers, ik zie hem elke zondag op Duindigt Lachen (maar ben geen echte bekende van hem).

Zou je iets heel dappers voor mij willen doen?
Ik ga morgen 2 weken op vakantie, maar heb uiteraard mijn telefoon nummer bij me. Zou je het lef hebben om op die man af te stappen en hem mijn verhaal uit te leggen? Hem te vertellen, dat ik erg goed bevriend ben met de huidige eigenaar van Dee Jay, uhhh Alleen Tong uitsteken en dat ik op zoek ben naar foto's, dat ik ook eventueel (als hij daar in geinteresseerd in is) foto's voor hem van het paard heb zoals hij er nu bij loopt.
Zou je dat willen doen? Ik bp je dan mijn telefoon nummer, zodat hij contact met mij op zou kunnen nemen.

Ik hoor het wel! Lachen Als je het niet wil, neem ik je dat niet kwalijk hoor Lachen

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 16:44

Luister, ik krijg net een e-mail van mvr. Huybers.
Zij zegt, als ik een datum en een koers heb waarin hij heeft gelopen, ze misschien een negatief van een foto kan opsporen.
Is er iemand die me daarbij kan helpen? Ik weet officeel geen klap van deze tak van de paarden sport! Vind het trouwens wel heel interessant! Lachen

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 16:59

Er is nog iets waar hij aan te herkennen is. Hij heeft een inham in zijn nek. Het gewoon een soort gat waar weer haar overheen is gegroeid en waar hij ook geen last meer van heeft.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:11

Hij heeft een winsom van bijna 20.000 euro, dus hij heeft genoeg gekoerst. Je zou kunnen kijken in de uitslagen van klassieke draverijen, of hij daarin gelopen heeft. Ik heb wel een paar jaarboeken uit die tijd, zal volgende week eens kijken.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 19:34

pirelli_girl schreef:
Ik ga morgen 2 weken op vakantie, maar heb uiteraard mijn telefoon nummer bij me. Zou je het lef hebben om op die man af te stappen en hem mijn verhaal uit te leggen? Hem te vertellen, dat ik erg goed bevriend ben met de huidige eigenaar van Dee Jay, uhhh Alleen Tong uitsteken en dat ik op zoek ben naar foto's, dat ik ook eventueel (als hij daar in geinteresseerd in is) foto's voor hem van het paard heb zoals hij er nu bij loopt.
Zou je dat willen doen? Ik bp je dan mijn telefoon nummer, zodat hij contact met mij op zou kunnen nemen.

Ik hoor het wel! Lachen Als je het niet wil, neem ik je dat niet kwalijk hoor Lachen

Ik zou zeggen: vraag zijn telefoonnummer bij de NDR en bel hem zelf even op Knipoog. Waarom zou hij jou moeten bellen? Hij is erg aardig en bijt niet, en via een tussenpersoon vind ik niet netjes.
Laatst bijgewerkt door prompter op 13-07-06 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Akaylaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 19:35

Stuur mij maar een email ik heb Alleen nog gereden in de traing op Duindigt, vind het onwijs leuk te prutsmutsen dat het goed met hem gaat. Ik ken meneer Westing persoonlijk dus ga zo naar hem toe voor je en ik denk dat hij het ook wel leuk vindt te horen dat het goed met hem gaat het was eenvan zijn eerste dravers toender tijd

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 20:49

promptertje schreef:
pirelli_girl schreef:

Ik zou zeggen: vraag zijn telefoonnummer bij de NDR en bel hem zelf even op Knipoog. Waarom zou hij jou moeten bellen? Hij is erg aardig en bijt niet, en via een tussenpersoon vind ik niet netjes.

Je hebt gelijk, zoals je inmiddels al hebt gelezen, ben ik alweer een stap verder. Ik heb zo weinig verstand van al die draf sites vandaar dat ik dat allemaal via jullie probeer te doen, snap je?

Ik hoop dat het gaat lukken! Tot nu heb ik mooi iemand gevonden die hem heeft gerden Lachen toch?
Voor als ik jullie niet meer spreek, fijne vakantie!

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:20

ik heb alleen ook gekend. hij stond toen bij rob van toor op duindigt. ik werkte bij berry schwarz. ik heb jammer genoeg verder geen foto's van hem.

oh, ik zie al dat je iemand hebt gevonden die over hem weet. ik denk ook wel dat ik weet wie dat is.

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 14:36

blackpegasus schreef:
ik heb alleen ook gekend. hij stond toen bij rob van toor op duindigt. ik werkte bij berry schwarz. ik heb jammer genoeg verder geen foto's van hem.

oh, ik zie al dat je iemand hebt gevonden die over hem weet. ik denk ook wel dat ik weet wie dat is.

Hey, nou ik hoor helemaal niets meer van die andere, dus ik weet niet wat voor informatie je voor mij zou hebben?
Een foto zou natuurlijk helemaal te gek zijn, maar misschien een email adres van die eigenaar bij wie hij toen stond?

Thanx! Groetjes Pirelli_girl Knipoog