Paar uurtjes naar Schoonhoven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tifa

Paar uurtjes naar Schoonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 17:27

Ik weet niet of je dit hier gewoon neer kan zetten, maar anders wist ik het ook niet

We hadden eindelijk genoeg moed bij elkaar geraapt, om er langs te gaan

Mijn vriendin en ik ( julia, jultje op bokt ), nog groentjes in de draf en ren sport enzo, gingen om 3 uur ofzo naar schoonhoven. ( entrainement schoonhoven, heet het eigenlijk volgens mij ). Het is bij mij in de straat.
We wilden er wat meer over leren. We gingen er dus heen, en na een paar keer aanbellen zijn we toch maar naar het hek gelopen, waar we 1 van de mannen zagen. We deden ons verhaal, en we waren nog niet uitgepraat en het hek ging open. Er kwam een hond op ons af, ( zag er best eng uit ) dus wij dachten: O, nee... Maarja, hij was heel lief, maar schrok alleen mensen af We mochten overal rond kijken bij de paarden, in een bak, weiland en stallen. Die mannen ( steven en hubert volgens mij waren gewoon even weg, en wij waren daar nog, leek ons wel een teken van vertrouwen... )
De mannen ( ik noem ze maar even " de mannen " omdat ik niet weet wie wie is ) gingen de paarden binnen halen. Gewoon aan het halster, waren keurig opgevoed. Toen ze allemaal binnen waren, mochten we wat paarden borstelen. Als je 1 hoef gedaan had, en liep naar de volgende, ging de hoef al vanzelf omhoog. Was erg handig We hebben 3 paarden geborsteld, en bij de laatste werd het grappig...
Toen we bij de hoeven waren, kregen we ze maar niet omhoog. Alle paarden deden het heel netjes, alleen die niet. Ze zag er nog jong uit, dus we dachten, die zal alles wel niet helemaal weten. Julia ging die man even halen, en hij kwam er lachend aan. Vroeg ze zo : " Waarom lach je zo ? ". Zij die: " Dat is vast mijn paard ". Wat bleek nou, het paard was dus van hem alleen, en hij had hem blijkbaar zelf opgevoed. Hij hoefde het been maar aan te raken, en de hoef kwam al omhoog Later deed hij dat bij ons ook wel .

Kortom, we hebben het erg gezellig gehad, en zijn erachter gekomen, dat veel verhaaltjes van mensen helemaal neit waar zijn. Zoals, dravers zijn zenuwpezen, de mensen gaan er te hard me om, enz. Dat was dus allemaal niet waar . Tenminste, daar niet

Er waren veel onverwachtse, grappige dingen, zoals iets onduidelijks op een naambordje bij een stal, we gingen kijken, vlogen er haast een stel kippen tegen ons hoofd

En, we gaan zeker vaker

Sorry voor het lange verhaal Ik denk dat het neit de bedoeling is hier van dit soort dingen neer te zetten, maar moest het toch even kwijt

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:52

ook leuk om jouw kant te zien

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:23

Leuk! En ga je er vaker heen?

Tifa

Re: Paar uurtjes naar Schoonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 17:18

Ik denk het wel Als ze dat goed vinden natuurlijk

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 23:40

nou vind het juist leuk om te horen dat je zulke goede ervaringen hebt met dit mooie ras Knipoog jammer dat meer mensen ze de kans niet geven om te laten zien hoe mooi,gehoorzaam en lief ze zijn.....

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 00:02

Hardstikke leuk, Tifa!! Ik weet zeker dat ze het heel leuk vinden als je nog eens komt...

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 12:52

In de vakantie ga ik er echt vaker heen, en gaan we ook vragen of we misschien op een vast tijdstip kunnen helpen Haha! ( als we genoeg moed verzamelt hebben Tong uitsteken )

Bedankt voor de reacties Lachen

jultje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:37

ja het was echt tof!!!!!!!!!! als we optijd terug zijn gan we er vandaag misschien weer heen
Haha! Haha! Haha!
groetjes jultje Knipoog

xxxies_linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:57

leukk joh!!!... ik denk ook dat ze het leukk vinden als je vakerr komt:P:D

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 18:17

Haha, oke Tong uitsteken Lachen