Wat ik dus wil vertellen (waar ik toch wel heel blij mee ben) is het volgende...
Mijn muildiertje en pony (ja ik blijf dat lekker zeggen:p) staan dus bij mensen die zelf 4 renpaarden hebben. Ze vroegen al een tijdje of ik niet eens op hun paarden wou rijden, maar ik dacht van allé, renpaarden, die gaan snel hoor!

Ik wist wel hoor dat renpaarden geen dressuur kunnen, of toch de meeste niet omdat het ze gewoonweg nooit geleerd is!
Maar waar het eigenlijk om gaat }> na het rijden zei die eigenaar dat ik er meer op moest komen rijden (dus vanavond om 7 uur ga ik terug!!!:D) en of ik hun paarden dressuurmatig een beetje wil bijscholen om ze daarna nog te kunnen verkopen (na hun rencarriere) dat ze niet naar het slachthuis moeten!
Het is mss langs een kant ook niet zo super omdat die paarden dan dressuurmatig bereden zullen worden ofzo maar dan zijn ze het al gewoon omdat ik er dan al zo op reedt he

ik vind het persoonlijk gewoon superleuk dat ik op die paardjes mag rijden omdat dat eens iets anders is dan "gewoon" dressuur rijden of springen, DIT WAS ECHT SUPERLEUK !

zeg maar wat jullie hiervan vinden, goed, slecht en waarom? en of jullie vinden dat renpaarden tussendoor dressuurmatig mogen bereden worden, of dat niet hinderlijk is voor hun rencarriere want ik kan begrijpen als paarden een mooi braaf gelopje moeten doen voor hun dressuurwerk en een crossgalopje voor hun renwerk, dat dat toch wel raar is voor hun

groetjes dagmar!!