Vorige eigenaren Ryan Zorgwijk ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Vorige eigenaren Ryan Zorgwijk ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 18:49

Hallo
een goeie vriendin van mij is de eigenaar vna Ryan Zorgwijk
wie kent dit liefe paardje en wie is misschien de eigenar geweest!?

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 17:09

Ryan Zorgwijk?
Zeker weten dat ik hem ken!

Wij hebben hem misschien twee maanden gehad en daarna is hij weer doorverkocht aan Van Keulen, de eigenaar die in Akkrum (Friesland) woont.

Mijn zus had Ryan gekocht van haar eigen geld en het leek haar echt een heel leuk beest.
Alleen had ze de klik niet met hem en is hij weer teruggekocht.
Ik, het zusje van Marjolein, reed vaak op Ryan en heb ook buitenritjes met hem gemaakt.

Het was een heel fijn paardje en mijn zus heeft al eens op het draversforum een topic geplaatst met 'Wie kent Ryan Zorgwijk'.
Ze had daar een reactie gekregen van een meisje dat Debbie heette, dus ik neem aan dat dat je vriendin is?

Maar verder heel leuk om te horen dat Ryan bij een bokker terecht is gekomen
Het was altijd een heel temperamentvol beestje en kon leuk showen.
Hij heeft vanaf zijn tweede tot vierde op de renbaan gelopen.
We kochten hem toen hij vijf was.

Als je meer wilt weten, PB je me maar!

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 20:28

Ja iid van Debbie! ik rijd vaak op hem springen kan die ook aardig goed! krijgt die goed door
voeg me anders toe op msn dna kan ik je een foto sturne van hoe die nu is!! vind je zus en jij dnek ik wel leuk linny_linsey@hotmail.com

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:11

Zeker weten dat ik hem ken!
Ik was de oude eigenaar van hem
En ik heb ook contact met Debbie via msn. Zoals mijn zusje al eerder getypt had zo ging het verhaal.

Jammer dat ik hem moest verkopen, maar goed, als het niet gaat dan gaat het niet he

En hij ziet er nu heel goed uit, heb hem al op foto's gezien.

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 09:29

Oke dan Ryan is echt een super paardje alleen ben ik laatst met springen half van hem aafgevallen

ik reed aan op de hindernis hij wankelde al een beetje dus hij naar rechts rechter been eraan hij anar links linkerbene eraan en zo door.. op een gegeven moment wou die dus naar rechts dus ik met rechter been eraan en hij sprong dus over de hindernispaak heen (half om half) en ik tikte dus de paal aan me knie als gevolg dat ik door het gewicht van de paal (aangezien ene paal niet meebuigt ) aan de zijkant kwam te hangen en ryan domdoordraafde! (en niet zo hele zachtjes ) uiteindelijknstopte die ben ik erafgepsonrgen (hing dus aan de hals ) ik schrok wel even had wel ff een traan laten vallen van de schrik en de pijn in me knie.. nog 1x gepsorngen en nog even 10min verder gereden(dressuur) en toen uitgestapt
Als ik erop terugkijk moet ik super hard alchen omdat het heel grappig ging want toen die dus over de paal heen sprong zij ik ; WHOOEEEE AAAHHHHHH ik gilde dus
en toen ik aan ryan hing schreeuwde Sharona (bonita14 , die ook aan het rijdne was in de bak) Wat doe jij dan! ik; ja weet veel dat paard is gekk

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:00

Hahaha, typisch Ryan

Dravermeisje
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-05-06

Re: Vorige eigenaren Ryan Zorgwijk ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 17:07

Hallow,

Ryan Zorgwijk ken ik zeker weten. Ryan heeft bij ons gestaan toen die nog in de koers liep. Ik was altijd degene die hem verzorgde en ik vind het echt jammer dat ie weg moest van zijn toenmalige eigenaren

Toendertijd heb ik hem zelf onder het zadel beleerd Maar toen was ie nogal al vrij heftig omdat ie toen nog volop in training was maar zeker niet oneerlijk

Maar gaat alles goed met hem? Ik vind het echt jammer dat ie niet meer bij ons staat

Kusjes Linda

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 17:21

Alles gaat super met hem! hij heeft het prima naar de zin, en ja tis gewoon nog steeds een lieverd nooit bokken etc etc maar nog even een vraagje aan julliie, Deed ran wel is ze hoofd helemaal kantelen naar rechts.. dat is echt heel erg eng dat doet die af en toe nog wel eens

Dravermeisje
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-05-06

Re: Vorige eigenaren Ryan Zorgwijk ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 18:12

Jah dat deed ie bij ons ook wel is. Vaak wanneer die op snelheid door bochten heen moest. Maar deed het niet kwaadaardig ofzo, leek dan net of ie dan zijn lichaam ofzo beter onder controle kon houde ofzo.

Maar ff vraagje, heb je misschien een paar foto's van hem. Ben echt blij dat ie goed tehuisje heeft gekrege

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 18:47

Hahah ik heb genoeg foto's van hem! voeg me maar even toe op msn dat gaat wat makkelijker praten

linny_linsey@hotmail.com maar als ryan gewoon normaal loopt en er niks aan de hand is doet die het ook ! ?

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 19:37

Ja dat deed Ryan altijd
Dan ging hij scheef lopen.

Liins

Berichten: 7906
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Deventer. (Overijssel)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 19:41

jha heel eng ik zeg altid tegen hem ''ryan spastishe gek "

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:25

Haha
Ik vind het zelf ook erg jammer dat we Ryan weer moesten verkopen.
Het was echt zó'n leuk beest en het ging heel goed met hem.
We hebben hem misschien maar twee maanden gehad, maar het voelde al alsof we elkaar al jaren begrepen