Andere verzorgster kan niks

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:33

TS, ik zou me helemaal niet meer bezig houden met de andere verzorgster.
De dagen dat jij er bent er bv voor zorgen dat het bit goed afgespoeld wordt, en géén foto's maken als jij denkt dat iemand anders dat niet goed heeft gedaan.
Gewoon geen contact meer hebben over dat soort dingen, moet voor haar ook niet leuk zijn om een sms te krijgen met "het bit is niet goed afgespoeld (echt, waar heb je het dan over) en vervolgens een foto meesturen als bewijs.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:36

Bij Albert Verlinde... Dat is hier de buurman. Zal ik het even navragen bij hem.. Gniffel

Even on topic: Wat een jaloerse tr*t zeg. En klagen klagen klagen. Alsof we van deze klaagzang blijer worden. Ge even zelf op je kamertje in een hoekje zitten monkelen. Bah Ga maar eens kijken of jij nog wat van haar kan leren, bescheidenheid misschien, vriendelijkheid, wederkerigheid...

mick75

Berichten: 4544
Geregistreerd: 18-04-08
Woonplaats: In Hell

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:37

Elena, er vloog net bijna wijn over mijn laptop... Niet grappig. Of toch juist wel?

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:38

Het is niet netjes wat TS gedaan heeft, maar TS is ook nog een kind en heeft dus ook nog dingen te leren. Daarom vind ik dat we wel ontopic kunnen blijven, en geen andere topics erbij hoeven te halen waar TS zelf om hulp vraagt. We weten niet exact wat er gebeurd (is) en hoe TS haar verhaal neerzet in de OP is ook echt onaardig (al denk ik dat die boodschap nu wel duidelijk is) vind ik dat we haar alsnog gewoon met respect kunnen en moeten behandelen. ;)

Ts, ik hoop dat je je lesje geleerd hebt en voortaan beter oplet hoe je met anderen omgaat en wat je op internet gooit. Angst is niet iets om mee te spotten. Verder wil ik je succes wensen met je verzorgpaard en ik hoop dat jullie in de toekomst beter met elkaar op kunnen schieten!


Edit; typo ;)
Laatst bijgewerkt door Incroyable op 25-03-15 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:39

mick75 schreef:
Elena, er vloog net bijna wijn over mijn laptop... Niet grappig. Of toch juist wel?


*grijpt de wijnfles*
jij hebt genoeg gehad blijkbaar als je het rond gaat sproeien :j
*pakt een wijnglas.. proost.. gestolen goed gedijt echt wel goed*

Solmyrkvi

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:39

elenaMM77 schreef:
ik vraag mij eerlijk gezegd ook af, of we echt niet te maken hebben met een trol?

las net even de andere topics door..

maar in december had ze een verzorgshet met een vriendin en dat beest was staatsgevaarlijk.. kwam overeind en maaien.. zij en vriendin meerdere malen geraakt.. maar de eigenaar was toch zo onder de indruk over hoe zij hem aankonden.

en in december poets je dan geen pony maar gooi je er 6 emmers lauw water overheen en dan blijkt ie nog modderig (waar is het al oude poetsen gebleven? roskam, harde borstel, zachte borstel?)..

ze kon m alleen op het erf wandelen want daarbuiten zou hij gek worden.. Terwijl in een eerder draadje weer gezegd wordt dat de pony niets om auto's geeft en verkeer gewend is omdat hij langs de weg staat.

maar goed, in het voorjaar zou ze de shet echt oppakken want ze had het nog te druk met in een musical van Albert Verlinde spelen (gewoon in een musical spelen zou ook genoeg info zijn, maar blijkbaar moest die naam ook nog even gedropt worden?)..

wat is er overigens met de shet gebeurd verder?


Het drukke en hectische leven van een Penny :+ Zou jij noooooit aankunnen, daarom snap je het niet!!

Selina

Berichten: 14345
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:40

elenaMM77 schreef:
Selina schreef:
Potverdorie, ik heb nooit geweten dat het zwaar irritant is voor een ander als je angst heb met rijden :oo
Jeetje, de eigenaar van mijn verzorgpaard moet zich wel enorm aan mij ergeren dat ik 's avonds niet langs de C durf.

Angst is voor sommige is eenmaal aanwezig bij paardrijden. In plaats van haar af te kraken op Bokt, kan je haar ook helpen met haar angst en anders, adem in adem uit en door met je leven.



Arme Selina :(:)
wat is er ooit met je gebeurd bij de C?
besprongen door bakkabouters en je paard wilde je niet verdedigen?

:') zie het helemaal voor mij.. paard netjes over de hoefslag, amazone springt er voor de hoek af, steekt de bocht af om C te ontwijken in een gestrekte draf en klimt hijgend bij H weer op het paard dat rustig langs C gesjokt is..

you just made my day..

off topic: kunnen we misschien een topic krijgen met 'komische Quote van de dag'?


_O-

Haha, het is meer dat pony graag een sprintje trekt bij de C, doet ze ook als ik op de grond ernaast loop. Ze vindt de C gewoon eng 's avonds, volgens mij omdat de trailers daar staan. Maargoed, dit is ook weer offtopic :P

muzzy17

Berichten: 620
Geregistreerd: 15-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:47

De titel sprak mij al niet aan.. Ben het eens met reacties boven mij. Misschien moet ze wennen aan jullie verzorgpony een draver rijd heel anders dan een fjord. Ik rij al een tijdje maar altijd op mijn eigen pony. Bokken sprongen, vrolijk dansen, pirouette bij de tractors doet me niks en zit het uit en heb geen angst. Maar ojee zet mij niet op een vreemd paard dan ben ik ook voorzichtiger en in jou ogen misschien angstig. Help haar ipv afsnauwen. Hoe kan iemand leren als niemand leert hoe het wel moet. Toen jij leerde schrijven opende je juf ook geen topic omdat je het alfabet maar verkeerd bleef doen... Jij hebt ook moeten leren!

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:57

Pff, het is net alsof ik mezelf tegenkom in de beschrijving van TS :+

Angst rondom paarden en tijdens het rijden is nou eenmaal echt een dingetje. Ik vind paarden heel erg leuk, maar als ik op een draver zou rijden die moeilijk te controleren is ga ik ook niet galopperen voordat ik me er goed bij voel, misschien blijf ik zelfs de eerste keer wel gewoon fijn stappen. Ik ben nou eenmaal snel bang, ook rondom paarden. Dan wil ik juist geholpen worden, ipv van de grond ingetrapt. Want echt TS, omdat iemand anders iets niet durft trap je haar gewoon de grond in.

Wil je nu dat we met z'n alle op bokt gaan vieren dat jij meer durft dan een andere verzorger :? Ik kreeg echt een naar gevoel tijdens het lezen van de OP. Er zal maar eens achter je rug om op het internet over je geluld worden, ik zou toch niet zo amused zijn.

xloveedx

Berichten: 31
Geregistreerd: 06-02-15
Woonplaats: Oostvoorne

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:03

Ik ben zelf ook nog "pennymeisje" en ben ook geen aller beste vriendinnen met de persoon waarmee ik samen verzorg, MAAR we hebben ALTIJD respect voor elkaar en we hebben afgesproken dat als je iets te klagen hebt je het alleen tegen elkaar zegt, dan kun je er iets aan doen (maar wel op een aardige manier zeggen). Ik moet ook bekennen dat ik soms best jaloers ben want "zij kent het paardje al 5 jaar" en dat soort dingen. Dan denk ik bij mezelf van oke leuk ik ken het paardje "pas" 1 jaar maar datbetekend niet dat ik minder om het paardje geef.

Even On-Topic: ik zou het verder voor me houden zolang je niet ziet dat ze het paardje echt gaat mishandelen (heel hard slaan, trekken in zijn mond e.d.) dan zou ik aan de eigenaar vragen of die misschien een keertje zou willen kijken ofzo.

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:09

Wat kom jij ontzettend arrogant en jaloers over. Ik hoop voor je dat de andere verzorgster dit niet leest, lijkt me vreselijk voor haar om er achter te komen dat er op internet zo over je wordt gepraat. Denk dat als de eigenaresse hier achter komt dat jij als geweldige verzorgster je verzorgpaard wel gedag kunt zeggen. Bah.

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:10

Volgens mij zijn zowel de TS als de persoon die ze beschrijft chronische leugenaars... :+
Ten minste, als dit wat je over haar schrijft waar is: "Ze heeft al 5 paarden gehad ofzo en ze rijdt al sinds dr 4e zegt ze."

Dit klinkt echt als één groot Penny fantasieverhaal :')

mick75

Berichten: 4544
Geregistreerd: 18-04-08
Woonplaats: In Hell

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:33

Er staat niet bij hoe lang ze die paarden gehad heeft. Kan ook dat ze die alleen op proef gehad heeft of zo.

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:07

Als ik die eigenaar was, zou ik wel weten wie van de 2 eruit vloog.

En nee, niet het onzekere meisje. _O-

Deleted

Berichten: 2055
Geregistreerd: 19-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:21

moyra schreef:
Ik word naar van je bericht.
Wil jij nu een sticker want jij bent "beter"?


Jij zegt wat ik denk!

Wat een verschrikking dat iemand zo achter iemands rug om praat en dan ook nog verwacht een schouderklopje te krijgen...

wendy_92

Berichten: 220
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:25

Als ze zo bang is als je zegt dan help haar mee, leg 't rustig uit. Dit heb ik ook altijd gedaan met de manege kindjes die het allemaal voor het eerst leren. Het is vervelend dat ze bevestiging van je zoekt dat ze 't goed doet, maar waar komt die onzekerheid dan vandaan? Je zegt zelf al dat je veel zegt wanneer er iets fout gaat. Probeer dit dan op een andere manier over te brengen zodat jullie er beiden niet te veel aan storen. Geloof me, zo wordt zij een stuk zekerder en wordt het voor jou ook en stuk prettiger. En ook met het rijden, begeleid haar dan desnoods, waarom vind ze galopperen eng? In je OP komt er heel erg naar voren naar mijn mening dat jij jezelf juist erg "goed" vind, dus als het echt zo goed gaat bij jou is er toch niks mis mee om haar er ook mee te helpen? Het is misschien niet een klein kindje van de manege en je zult haar ook op een andere manier moeten benaderen, maar ik vind dat je zelf niet helemaal correct gehandeld hebt. En ik snap je ergernis wel hoor, dat zeker. Maar hoop dat je er toch positiever kan naar kijken.

kimbrrr

Berichten: 134
Geregistreerd: 26-03-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:32

Dit topic doet me denken aan van die walgelijke programma's zoals ex on the beach etc. Ga alsjeblieft iets doen met je leven ipv zo nep te zijn.. Dikke doei

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 03:32

Ach, dit is gewoon weer een puberale penny :').

Overigens zou ik jou eruit gooien TS en niet de ander, omdat je op internet zulke verhalen neerzet en een ander probeert te kleineren.
Het zal wel de puberteit zijn, dat geloof ik best, maar ik zou je toch echt de deur wijzen.

flooooo
Berichten: 2567
Geregistreerd: 11-06-10

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 07:50

Eens met Cinderella, vreselijk die penny's van nu. Ben vroeger noooit penny geweest natuurlijk. O:) :')

Maar TS, als ik jou was zou ik eens naar mijzelf kijken, een betere wereld begint bij jezelf enzo...

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:09

De titel zegt het eigenlijk al... :')

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:13

Hier helpt duidelijk maar 1 ding... Groentesoep...

doezel2

Berichten: 2559
Geregistreerd: 07-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:17

eerst dacht ik nog. Ja angst kan altijd ( en miss verzorgt ze. hem wel om er zoveel mogelijk vanaf te komen. Maar om haar zo na beneden te halen. En dan foto s maken van het bit als 'bewijs'. Sorry dat doe je niet. Mijn gevoel zegt. Dat jij juist diegene bent die onzeker enzo is. Zo hoopte tips te krijgen die jij zelf kan gebruiken. Ipv die ander(die in jou ogen bang is.

Iedereen is wel is bang( voor korte tijd of lange tijd ) maar je haalt niemand naar beneden

Daniquebyoux

Berichten: 1393
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:24

moyra schreef:
Ik word naar van je bericht.
Wil jij nu een sticker want jij bent "beter"?


Amen.

Ik krijg ook heel erg het gevoel alsof jij je beter voelt. Meisje heeft misschien een masker op om haar onzekerheid te verbergen maar heb je erover na gedacht dat ze je hulp niet wilt aannemen omdat je als een betweter over komt?

Apochewinta

Berichten: 666
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Sommelsdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:25

Tip? Grow op!

Peelie

Berichten: 13435
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Andere verzorgster kan niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:35

Ts, ik vind jou erg onaardig en brutaal om andere mensen (niet alleen de verzorger, maar ook de eigenaar) zo te kakke te zetten op het internet.

Als je mijn verzorgster was, wist ik wel wie er uit ging.

Ik heb een beetje het idee dat je met dit topic jou eigen gelijk probeert te halen oid?