Drafsport Groningen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzo_RV

Drafsport Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 20:23

Hai bokkers!

Ik verdiep me al een tijdje in Dravers, en vind het geweldige paarden. Mooi hoe ze de koersen lopen, en hoe ze daarna vaak nog als dressuurpaard gebruikt kunnen worden. Fantastisch.

Nu wil ik zelf dus ook graag ergens de drafsport langzamerhand in, gewoon door eerst wat op een stal wat te helpen etc. Ik woon in Groningen, en weet niet of daar een stal is die iemand kan gebruiken. Dus dacht laat ik het hier even vragen. Zijn er dus mensen die een stal kennen die nog op zoek zijn naar iemand die op stal zou kunnen helpen? Ik ben wel onervaren in de drafsport, dus zal wel vanaf 0 moeten beginnen!

Groetjes!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 23:31

Er zitten wat stallen in de buurt van Groningen. Denk dat je het beste gewoon ergens langs kan gaan, want het gros zit niet hier op bokt :+ Woon je in de stad?

Lizzo_RV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 07:48

WendyBZ schreef:
Er zitten wat stallen in de buurt van Groningen. Denk dat je het beste gewoon ergens langs kan gaan, want het gros zit niet hier op bokt :+ Woon je in de stad?

Nee, in een dorpje buiten de stad. 20 minuutjes in de auto. :)

Juliana1

Re: Drafsport Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:08

Een dorp, dat is wel fijn. Daar zijn vaak meer stallen dan in de stad...