Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
draverssssx schreef:Leuk dat je je vergunning mag halen! ik heb een soort van lijstje voor je gemaakt de meest nodige dingen staan erin ik weet niet of ik wat ben vergeten:)
- een Monte zadel (incl. lichte beugels, beugelriemen, borstje, staartriem normale singel, noodsingel en evt een klein dekje maar die hebben de meeste wel....)
- een lichte/stevige bodyprotector
- een pak (als je misschien wat winkels langs gaat willen ze je misschien wel een deel sponsoren want zo'n pak is best prijzig)
- monte laarzen
- een helm
draverssssx schreef:als je gewoon langs winkels gaat bijvoorbeeld een auto zaak, motor zaak ed. (de wat duurdere goed lopende winkels) willen je vaak nog wel sponsoren sommige willen maar een deel sponsoren maar sommige helemaal omdat het natuurlijk best wat kost. Als je een beetje in de buurt bedrijven op belt zal er vast een bedrijf zijn die je wilt sponsoren! de tekst die erop gaat sponsort het bedrijf meestal ook normaal gesproken hoef je het pak dan niet zelf te betalen. ik denk dat een koersbroek fijner is die is wat dunner en lichter dan een gewone witte rijbroek. Als je steeds moet blijven staan is het echt zwaar en dan is het ook wel fijn dat je dan een wat dunnere broek heb.