Reality Expo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blanche1986
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-09-13
Woonplaats: Alkmaar

Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 14:37

Hierbij wil ik graag een nieuw forum starten omtrent mijn verzorgpaard Reality Expo. Ben er achter gekomen dat haar vader Keller Lobell heel bekend is/was in de draverij. Over haar moeder Homerun expo heb ik nog niet zo veel gevonden nu zoek ik mensen die weten of Keller Lobell nog leeft en waar hij eventueel staat en of ik in contact kan komen met de huidige eigenaar. Graag zou ik ook wat meer informatie willen over haar moeder Homerun Expo lijkt mij ook erg leuk om te weten of zij nog leeft en waar zij staat op dit moment. Ben ook erg benieuwd of er mensen zijn die broerrtjes of zusjes verzorgen of hebben die in verband staan met Reality Expo. Ik weet dat Reality Expo zelf ook 8 veulens heeft gehad en ben op zoek naar iemand die misschien een van haar veulens heeft. Reality Expo staat op dit moment in Heiloo noord holland nabij Alkmaar.

petraaken

Berichten: 44207
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:01

FB --> DRS. Hier zitten de kenners en liefhebbers van deze tak van de sport. Je zal hier sneller antwoord krijgen.

Blanche1986
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-09-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 15:29

Dank je wel hoop[ echt wat te vinden zou zo gaaf zijn der vader wordt denk ik moeilijker die is bijna 30. Maar der moeder is 23 dus dat kan nog wel.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:58

Ik heb ook een afstammeling van Keller Lobell gehad. Die was gefokt bij de eigenaar van Keller Lobell, dhr. H. Pol uit Lippenhuizen, die inmiddels is overleden. Keller Lobell is naar mijn weten ook niet meer in leven. Ik heb evt nog wel wat foto's als je wilt? :)

Blanche1986
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-09-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 16:11

Ach ja dat zo helemaal te gek zijn. Had wel gelezen dat Dhr. Pol overleden is hoopte zo ergens nog dat Keller ook nog zou leven maar ja, ergens wist ik dat dat niet kon natuurlijk hij is geboren in '87. Maar goed had gekund. Maar als jij nog foto's hebt van Keller Lobell zou jou mij heel blij maken. :P

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:59

Ik ga thuis m'n harde schijf even voor je doorspitten! :D
Als ik het me goed herinner, heb ik ze van WendyBZ op bokt gekregen, dus die kan je ook altijd even een berichtje sturen!
Dit is alvast een foto van Google:
Afbeelding

Blanche1986
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-09-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 08:08

Erg bedankt voor de foto vind hem echt super gaaf en je ziet inderdaad ook wel dat die van mij op hem lijkt alleen ze is iets meer rossig. Maar nu door de kou veranderd der vacht en wordt ze ook langzaam donkerder. Zal vandaag ook foto maken van Reality Expo zet ik er ook wel even op.

Blanche1986
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-09-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 10:25

Hoi iedereen ik heb nog meer informatie hopelijk kan iemand er wat mee of kent iemand een van de paarden.

Vader Reality Expo: Keller Lobell Amerikaans 1987-Overleden
Moeder reality Expo: Homerun Expo
Veulen Reality Expo: Expo Alone 2011 geboren eigenaar Dhr. W. Schong dekhengst was Virgill Boko
Halfbroer Reality Expo: Wouldbe Charisma 5 maart 2004

Blanche1986
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-09-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 10:51

Heb nog een veulen gevaonden vader Incredible Crafts naam Merrie Always alone geboren juni 2007

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 10:59

Always Alone koerst (niet onverdienstelijk) in Duitsland, heeft begin deze maand nog gelopen. Expo Alone is nog steeds van de fokker, die is nu twee jaar, dus logisch dat die nog niet gekoerst heeft.

Blanche1986
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-09-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 11:04

Ja las het net dat Always Alone nu in Duitsland is maar, ken jij Expo Alone ik verzorg haar moeder en weet je waar ze staat zou graag in contact komen met de eigenaar.

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 11:09

Nee, maar dit is simpel terug te vinden op de website van de NDR ;)

Het bruine paard is Always Alone:
Afbeelding

Blanche1986
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-09-13
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 11:15

Ja klopt zo heb ik hun ook gevonden was wel even zoeken. Hele mooie foto die sla ik zeker even op. En de eigenaar van Expo Alone kan ik helaas niet achter halen ook niet via google helaas. Daarom probeer ik het forums.

Peetje

Berichten: 693
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Nieuw Vennep

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:31

Ik weet nog wel een halfbroer van jouw paard, met dezelfde moeder: Viking Charisma. Vader was Spendic. Dit was een heel goed koerspaard. Hij stond in training bij de trainer waar ik vroeger kwam en ik heb hem ook nog wel voor de kar gereden. Wat een lief paard en erg fijn om mee te rijden. Helaas kreeg hij een peesblessure door een uitglijder in het land. Hij heeft nog lang gerevalideert, maar helaas mocht dat niet baten.

Wouldbe Charisma is ook een halfbroer. Hij heeft wel gekoerst, maar is in 2009 gestopt.
Nog een halfbroer: Youri Charisma. Hij was tot voor kort van ruitje hier op het forum.
Apollo Charisma is een halfbroer, maar deze ken ik helemaal niet. Heeft maar heel kort gekoerst.
Belinda Charisma is een halfzus, haar ken ik ook niet. Zij had wel een geweldige vader: Incredible Hulk, was ik wel fan van.
Candor Charisma is ook een halfbroer, ook van de hengst Spendic. Hij koerst nog steeds en doet dat best leuk. Hij staat in training bij Bas Crebas. Bonte hier op het forum heeft vast wel foto's van hem. Zo won hij afgelopen 10 augustus zijn koers op Groningen met Dennis Minnema (dit alvast om Bonte te tippen waar ze moet zoeken in haar enorme fotostapel, hihihi)

Dat zijn de paarden die ik voor je heb kunnen vinden. Ik neem aan dat je de zoekfunctie kent op de site van de NDR (www.ndr.nl). Dan kun je alle koersen terugvinden.

Blanche1986
Berichten: 35
Geregistreerd: 18-09-13
Woonplaats: Alkmaar

Re: Reality Expo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 15:05

Hey peetje , ontzettend bedankt voor het uitzoeken van dit zo gaaf allemaal. Als iemand nog weet wie haar broers en zussen zijn of iemand die weet waar haar moeder staat of veulens hoor ik het echt graag. En sok super voor de foto had je er nog meer gevonden. :P