Wie o wie kent Sj's Nightrain?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Re: Wie o wie kent Sj's Nightrain?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:45

nee, mij niet, maar mss 1 van de anderen?

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:45

Even googlen levert al het volgende op:

Citaat:
INMIDDELS DRIE KOPLOPERS BIJ DE EIGENAREN
In het Alkmaarse eigenarenklassement heeft koploper Hymia BV gezelschap gekregen van Stal Ricardo en Gerrits Recycling Group. Deze drie eigenaren turfden dit jaar vier overwinningen. Op één zege afstand volgen Peter Aleman, Luut Dooper en Erven Joop Kelders. Komende maandag hebben enkele van deze koplopers weer ijzers in het vuur.


deze hadden in 2011 in ieder geval nog paarden. Misschien een belletje naar de NDR of zij contactgegevens hebben?

nightrain
Berichten: 23
Geregistreerd: 13-08-09

Re: Wie o wie kent Sj's Nightrain?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:47

dankje

nightrain
Berichten: 23
Geregistreerd: 13-08-09

Re: Wie o wie kent Sj's Nightrain?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:36

Heb even verder gegoogled Luut Dooper is overleden maar wel een telefoon nummer van zijn vrouw.
En Heb ook een telefoonnr van Peter Aleman gevonden dus ga hun even bellen vanavond of hun iets bekend is wat er verder gebeurt is met mjin dravertje.

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:56

Dooper is niet dood. En dat de 3 namen in het stukje na elkaar genoemd worden, betekent niet dat zij onderling iets met elkaar te maken hadden, maar dat zij toevallig allen evenveel zeges hadden in een klassement.

Je moet even contact opnemen met de NDR om te vragen naar de contactgegevens van de nabestaanden (erven) van Kelders.

ruitje

Berichten: 12361
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Wie o wie kent Sj's Nightrain?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 17:34

Ik denk niet dat meneer Aleman iets met je paard te maken heeft, hem bellen is dus nutteloos... En ik zal Luut maandag vertellen dat hij dood is :+

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 17:56

:') Ik bedoelde dus ook dat de ervan van Dhr Kelders nog als eigenaar geregistreerd staan bij de NDR. Dat je díe dan moet zien te bereiken, niet de rest van de mensen :+

nightrain
Berichten: 23
Geregistreerd: 13-08-09

Re: Wie o wie kent Sj's Nightrain?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:14

Er is inderdaad een misverstand over dhr dooper heb hem gesproken, kreeg van een vriendin te horen dat hij was overleden. Maja heb hem gesproken hij kende ind dhr kelders heb een nieuwe naam gekregen en ga het ndr bellen.