tips JS Grand National liverpool

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: tips JS Grand National liverpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 11:56

Wow wat een finish!!! Helaas weer een paard weg?

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: tips JS Grand National liverpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 10:34

Malkesta: goed gedaan +:)+ De winnaar en nr3 :D :D


Joolien: Twee paarden helaas :\ Synchronised had al voordat de race begon wat lol toegevoegd door te schrikken van de startlijn waardoor zn jockey eraf viel. Met de race zelf ging het goed tot hindernis 5, daar kwam hij ten val. Paard is zonder jockey verder gegaan en twee hindernissen verder bleef hij staan met (wat later bleek) een gebroken been.
According to Pete was echt heel goed bezig en liep een mooie race. Helaas ergens bij sprong 22 (als ik het goed heb) viel het paard voor hem en bracht hem ook ten val. Paard en jockey konden er niets aan doen, maar het was wel het einde van According to Pete :\

Malkesta
Berichten: 886
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Dat wel natuurlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 10:54

Apple schreef:
Malkesta: goed gedaan +:)+ De winnaar en nr3 :D :D


Joolien: Twee paarden helaas :\ Synchronised had al voordat de race begon wat lol toegevoegd door te schrikken van de startlijn waardoor zn jockey eraf viel. Met de race zelf ging het goed tot hindernis 5, daar kwam hij ten val. Paard is zonder jockey verder gegaan en twee hindernissen verder bleef hij staan met (wat later bleek) een gebroken been.
According to Pete was echt heel goed bezig en liep een mooie race. Helaas ergens bij sprong 22 (als ik het goed heb) viel het paard voor hem en bracht hem ook ten val. Paard en jockey konden er niets aan doen, maar het was wel het einde van According to Pete :\



Ja := puur toeval...speel nooit op dat soort koersen.
Speelde ze alle twee een euro plaats..kreeg 12 euro terug _O-

Ik denk dat ze Synchronised niet hedden moeten laten lopen, want uit de berichtgeving begrijp ik dat hij nukkig was en niet helemaal top was..
Maar je dat is achteraf bekeken....
Zonde van Pete...ze hadden hem nog zo mooi in het beeld voor de koers helemaal mooi fit.

En tja de mooie schimmel heeft de eeuwige roem!

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: tips JS Grand National liverpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 10:57

Ik gun het Neptune Collonges ook echt :-) Dat arme paard staat op dezelfde stal als Denman (Cheltenham Gold Cup winnaar en meerdere malen tweede of derde in de Gold Cup) en Kauto Star (tweemaal Cheltenham Gold Cup winnaar en nog diverse andere grote races). Neptune Collonges was wel altijd tweede/derde of vierde, maar toch altijd in de schaduw van die twee.

Denman en Kauto Star zijn alletwee nu ook met pensioen gegaan dit jaar, voor Neptune Collonges een mooi einde van zn carriere en eindelijk uit de schaduw van die andere twee :-)

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9344
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: tips JS Grand National liverpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 18:37

Ik geloof dat ze zeiden dat hij vaak het kopwerk deed voor Kauto?
Weet niet of ze dat nu op de BBC zeiden.

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: tips JS Grand National liverpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 09:33

Zou best kunnen.

Ik was in 2009 in Cheltenham bij de GoldCup. Neptunes Collonges heeft daar toen heel veel werk verzet om uiteindelijk als 4e te eindigen (Kauto Star 1, Denman 2).