Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonte schreef:Wat heeft crossen met de rensport te maken? Omdat de vraag hier staat?
zaralover schreef:ik bedoel met crossen hard gaan en dus rensport, niet crossen wedstrijdsport crossen als springen. Ik bedoel hier mee gewoon hard rengalop.
mja eigelijk vanzelf sprekend want sinds wanneer moet je een galoppeer baan hebben voor wedstrijdsport cross? Daar heb je eerder een parcour voor nodig.
daffie1986 schreef:zaralover schreef:ik bedoel met crossen hard gaan en dus rensport, niet cro
Omdat je voor de wedstrijdsport cross, ook conditie training moet doen en dit het beste gaat op een baan en dus zonder hindernissen. Maar als ik het goed begrijp wil jij dus een baan aanleggen om je ponny's/paarden zonder enig verstand van de training van een renpaard lekker elke dag wil gaan
crossen?
petitparis schreef:Misschien kan je beter een oproep plaatsen, waar je tegen een kleine vergoeding op de baan mag gaan trainen. Bij ons mag je bv voor 5 euro/paard op de baan trainen... Wij zitten natuurlijk wel in België