Draver Liz Baltwin

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xLoki

Draver Liz Baltwin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 19:07

Hoi allemaal!

Ik heb even een vraagje voor de echte draver-kenners, wie van jullie kent het paard Liz Baltwin?
Ze heeft koersen gelopen en stond tot een paar jaar geleden in de buurt van Utrecht.

Het is de moeder van mijn paard, vandaar dat ik er zo benieuwd naar ben.
Ik heb op internet al flink gezocht, maar kan helaas niets vinden.

Groetjes Caroline

balance
Moderator Over Paarden

Re: Draver Liz Baltwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:10

GP-->DRS

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:13

Baldwin denk ik, met een d?

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 20:14

WendyBZ schreef:
Baldwin denk ik, met een d?

Zou kunnen..
Ik heb de naam alleen maar gehoord, dus nooit 'gezien' op papier. :P

nadineboko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:27

Hallo Loki,

Op de site van het NDR (Nederlandse Draf- en Rensport) kan je de stamboom van je paard terug vinden. Wat is de naam van jouw paard?
Om het op te kunnen zoeken ga je naar: http://www.ndr.nl/index.php?p=zoeken&tab=search en type je de naam van de moeder in, namelijk Liz Baldwin (inderdaad met een D) en dan vind je informatie over de moeder van je eigen paard.

De fokker van jouw paard, fokt nog steeds en de zoon van de fokker is actief als pikeur in de koersen. Ze hebben ook een eigen website, namelijk: http://www.baldwinhoeve.nl

Succes!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 20:44

Wauw nadineboko bedankt voor je informatie!
Ik heb meteen een mail gestuurd naar de Baldwinhoeve, nu maar hopen dat dat dé Baldwin was die ik zoek...
Vrees er wel een beetje voor, want in mijn paard zijn paspoort staat bij fokker ene meneer Brouwer uit Utrecht.

nadineboko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:52

O, dat is ook heel goed mogelijk natuurlijk. Dan kan het wel zo zijn dat de moeder van je paard gefokt is op de Baldwinhoeve, waarna ze verkocht is, omdat ze niet goed genoeg was om te koersen of omdat ze uitgekoerst was.

Ik heb trouwens een paar topics van je bekeken via je profiel. Je hebt een heel leuk paard zeg! Ik heb voor mijn huidige paard ook een draver gehad. Haar naam was Nadine Boko (vandaar ook mijn profiel naam). Helaas heb ik haar 4,5 jaar geleden weg moeten doen en heeft ze nog een paar fijne jaren op een zorgboerderij gehad. Nu is ze niet meer helaas.
Vandaar dat ik de informatie ook voor je paraat had.

Ik wens je heel veel succes met je zoektocht en hoop dat je wat meer te weten komt!