Ik ben opzoek naar de fokker van Maja N. Maja N was vroeger actief in de drafsport en ze is nu van mij. Ik ben erg benieuwd waar ze nou precies vandaan komt. Ik weet via ndr.nl het volgende:
Naam Maja N Stamboeknummer NL950383 Geslacht Merrie (M) Kleur Bruin Ras Draver Nationaliteit Nederland Geboortedatum 25-05-95 Naam vader Surrogate Naam moeder Uxia Quick
Fokker J.N. Nootebos Trainer
Weet iemand iets over de fokker, trainer, familibanden? Ik ben erg benieuwd!
Wat leuk dat ze een lief prive baasje heeft gekregen. Ik ken haar uit de tijd dat ze in training stond bij de "oude" Tom Mooyman (inmiddels overleden) op de drafbaan van Alkmaar. Vond het altijd een schatje. Later kwam ik haar nog tegen onder de naam .. op manege Equito. Alles goed met haar?
Laatst bijgewerkt door balance op 23-05-18 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam paard vervangen door ‘ze’ en ..
gesloten
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-11 15:58
Hee wat leuk! Jaa het gaat enorm goed met haar. Ze zit goed in haar vel en is erg vrolijk. Ze heeft net een blessure gehad aan haar hoefgewricht (een soort ontsteking) dus we zijn weer rustig aan het opbouwen. Hoe ken je haar dan precies? Heb je haar getraind of gewoon gezien bij een ander? Had ze toen ook al haar tong uit haar mond?
Eindelijk iemand die haar ook kent!
edit: Ze werd natuurlijk getraind door Tom Kooyman, stom, haha.