Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Slofje schreef:Ik betwijfel het eigenlijk of er veel mensen zijn die hier meedoen aan officiele paardenrennen. Ik vind het persoonlijk erg gevaarlijk en uitbuiting van die dieren.
Daarnaast mag je wel wat aan je interpunctie en zinsbouw doen, het is ontzettend warrig om te lezen.
dinaatje schreef:hallo ik heb begrepen dat jullie de vorige topic niet begrepen hadden dus hier is de uitleg.
Ik bedoel wat voel je dan of wat denk je dat je dan zult voelen? tijden het echte rennen niet snel draven ofzo.
Als ik in de startblokken sta dan pompt de adrenaline door mijn lijf .
dan gaat de bel eerst een fractie van een seconde bang
en dan vrijheid alles wat rondom je gebeurd even vergeten .
dan ga ik gaan om te winnen.
wat denken of voelen jullie .
of wat vinden jullie van rennen.
Devillicious schreef:Ga eens kijken op duindigt! En vraag eens aan de eigenaren hoe goed ze hun paard kunnen.
Geloof mij,, die eigenaren kunnen hun paarden beter dan de eigenar van een dressuurstal.
petitparis schreef:Devillicious schreef:Ga eens kijken op duindigt! En vraag eens aan de eigenaren hoe goed ze hun paard kunnen.
Geloof mij,, die eigenaren kunnen hun paarden beter dan de eigenar van een dressuurstal.
ik denk wel dat je de trainer en z'n vaste ruiters bedoeld. Voor de eigenaren is het paard helaas een "object" om mee op te scheppen...
Met de rest kan ik het alleen maar eens zijn