Ongeluk Hugo Langeweg Senior

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsjee1997

Ongeluk Hugo Langeweg Senior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-11 17:44

hoi allemaal,

misschien hebben jullie het niet allemaal meegekregen, maar wat denken jullie van het ongeluk van Hugo Langeweg senior( met de auto).

nu dat ongeluk is gebeurd is de stal van Langeweg slechter bezig dan tevoren, erg jammer.
maar wat ik me eigenlijk afvroeg;

zou Senior ooit nog kunnen rijden? ik hoop het eigenlijk wel want ik vond het een goede rijder.

x

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 00:29

senior wilde al stoppen met rijden en de stok overdragen ana z'n telg. Het ongeluk staat daar volgens mij los van...

Bonte

Re: Ongeluk Hugo Langeweg Senior

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 00:41

Beetje oud nieuws zou ik zo zeggen. Is al een tijd geleden gebeurd. Waarom is Langeweg slechter bezig dan tevoren???

daffie1986

Re: Ongeluk Hugo Langeweg Senior

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:44

Dit nieuwsbericht is al van 8 november 2010, hij had alleen een hoofdwond en alles viel mee in vergelijking met de staat van de auto. Dus hoezo zou die nooit meer kunnen rijden? En wat heeft dat met de prestaties van de stal te maken? Junior won net zo vaak als z'n vader en de laatste jaren reed de witte al vaker als zijn vader. Waar maak je op uit dat ze slechter bezig zijn dan tevoren????