Op zoek naar......

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dounya

Berichten: 103
Geregistreerd: 12-08-08
Woonplaats: In de Polder

Op zoek naar......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 13:34

Hallo,

Ik weet sinds een paar dagen de afkomst van mijn Draver... Hij ging altijd door het leven als Dandy,,, met zijn mysterieuze stille achtergrond... Daar is verandering in gekomen...

Want mijn Dandy is niemand minder dan Rock Victory.... geboren uit Moeder: I Money Galore, en Vader: Nevele Impulse.. Gefokt door H. Pol...

Nu ben ik op zoek naar H. Pol... en naar de Draver Sarah Victory dat is een volle zul van hem en is geboren op 08-06-2000...

Ik zou heel graag in contact willen komen met Deze Pol... en ik weet dat het een hele zoektocht is maar misschien kent iemand zijn zus....

ALvast super bedankt!

Groet Sandra

WendyBZ

Berichten: 13145
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 17:43

Hendrik Pol had altijd de Victory Farm in Lippenhuizen, daar is hij een jaar of twee geleden mee gestopt. Hij woont nu in Wolvega. Ik kan je wel een tel.nr. geven, maar ik kan niets garanderen. Hij heeft honderden veulens gefokt in de loop der jaren, ik kan me voorstellen dat hij ze niet meer allemaal weet :+

Dounya

Berichten: 103
Geregistreerd: 12-08-08
Woonplaats: In de Polder

Re: Op zoek naar......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 23:33

Hallo Wendy,

Nou als je dat zou willen.... Het is begrijpelijk dat hij niet elk paard meer zal herinneren... Maar niet geschoten is altijd mis toch??

Wel grappig dat jij reageert ik heb zaterdag nog heel even met je gesproken.. in Oenkerk (ik sprak je aan met Hey jij bent toch Wendy.... en je paard Tammy)
Hoe ging de clinic? wij moesten helaas weg dus heb niet veel meer gezien... alleen een piep klein stukje van het inrijden... in de piste zeg maar

ik ben sinds een aantal dagen er achter wie me paard precies is... dus vandaar de grote zoektocht in de onbekende wereld voor mij!

Alvast super bedankt!

Groetjes Sandra