Renpaarden gezocht

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clo
Berichten: 2
Geregistreerd: 07-08-10

Renpaarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 23:09

Hoi,

Ik ben druk op naar renpaardjes die niet meer in de race mogen of kunnen. De paardjes zouden dienen als horseball-paardjes. Volbloeden zijn daar namelijk heel erg geschikt voor. Als jullie soms een volbloedje te koop hebben, graag dan een berichtje hier of een pb met je contact gegevens.

Groetjes
Cloé

petitparis

Berichten: 16001
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Renpaarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 23:31

contacteer SaintAissa hier op bokt. Misschien heeft zij er nog enkele staan of weet ze kennissen die volbloeds wegdoen...

ik weet niet van waar je bent, maar bij ons op stal komen ze "regelmatig" de "afdankertjes testen voor horseball. Maar weet niet of we er momenteel hebben.

Clo
Berichten: 2
Geregistreerd: 07-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 23:38

petitparis schreef:
contacteer SaintAissa hier op bokt. Misschien heeft zij er nog enkele staan of weet ze kennissen die volbloeds wegdoen...

ik weet niet van waar je bent, maar bij ons op stal komen ze "regelmatig" de "afdankertjes testen voor horseball. Maar weet niet of we er momenteel hebben.


Dank je voor de reactie.
Ik ben van Lochristi, dit is in de buurt van gent. Van waar ben jij juist? En waar is jullie stal?

petitparis

Berichten: 16001
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 23:39

wij zijn gevestigd te westmeerbeek en het is team caramel dat regelmatig bij ons over de vloer komt.
zoek op kapaza naar vzw sportfokkerspremie of aanhangwagens lenaers, de contactpersoon is dezelfde.