Wie heeft er een nakomeling van Incredible Crafts ? Ik heb zelf een draver zijn vader is Incredible Crafts en zijn moeder is Kerry Buitenzorg, Voor foto's zie mijn profiel,
hoi ik heb er ook 1 van incredible. puck wielinga. verder heeft een kennis van ons er nog ene paar. zorrequita. die koerst ook nog. en nog een 2jarige bodacious tatas. lijke allemaal wel een beetje op die van jou alleen puck niet.
benbrink
Geplaatst: 26-08-10 21:22
Tot voor kort stond in Zwaanshoek bij De Vlieger Rowan Diepnow (1999) op stal, een hengst van Elita Morgan. Paard met fijn karakter en een mooi hoofdje.
staat er rechts : Snel zoeken als je daar ''' oldeson ''' in typt krijg je heel wat paarden met oldeson dan kun je ook zien wat ze toen die tijd gedaan hebben als ze de baan gehaald hebben.
nagondreams
Geplaatst: 01-10-11 22:26
ik ben sinds juli 2009 in het bezit van Rowan Diepnow, superleuk paard! koerst niet meer maar staat nog graag voor de kar.
Anoniem
Geplaatst: 04-10-11 17:49
nagondreams schreef:
ik ben sinds juli 2009 in het bezit van Rowan Diepnow, superleuk paard! koerst niet meer maar staat nog graag voor de kar.
Zijn dat een beetje menpaarden of blijven ze erg loperig na jaren koersen?
ligt eraan hoe ze opgevoed zijn en hoe je zelf met ze omgaat. Ons koerspaard is een heerlijk paard voor de kar en de 2 die we hiervoor gehad hebben ook, ze moeten luisteren en het tempo lopen dat ik wil, dus dat is niet veel anders dan een ander menpaard
Kirsjee1997
Geplaatst: 07-10-11 17:00
ik zie heel vaak veulens van incredible crafts lopen:D maar zelf heb ik er geen;p
Kirsjee1997
Geplaatst: 07-10-11 17:01
Poco4ever schreef:
Dit is mijn Zazou Toscana
omg, ik ben beetje fan van Zazou, zon leuk paardje he!
Ik heb ook een draver van Incredible Crafts x Nobelite BD Wybrig BD heet ze (inmiddels Angel) foto's in mijn profiel
rieka_wendy
Geplaatst: 18-11-11 12:03
ik heb een een zoon van deze hengt hij is 4 jaar oud zou zijn echte naam op moeten zoeken iets met arries .... hij heb nu nieuwe naam zazou hahah en echt waar als ik een foto kon plaatsen kon je het zien 2 druppels water net zijn vader als je foto wilt zien rieka1977@hotmail.com