Nakomelingen hurbie W

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hovio13
Berichten: 26
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Leens

Nakomelingen hurbie W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 12:42

wij hebben net een nieuwe draver erbij een 3 jarige merrie, nooit gekoerst ofzo.. haar naam was A9 Ze heet nu Amore Mia staat niet meer ingeschreven als draver.. de vader is herbie W
ze is heel erg makkelijk in omgang en heel leergierig.. wie heeft er nog meer een nakomeling van hem? zeer benieuwd:D

hovio13
Berichten: 26
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Leens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-10 13:05

sorry had het als onderwerp niet helemaal goed geschreven oeps..

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Re: Nakomelingen hurbie W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 13:10

Ik heb maar 1 product gekend van Herbie W, namelijk Ubbo Pluto W, helaas werd die door een ongeluk in de wei atactisch, maar dat was een heel leuk paardje, wel erg drukkig en een beetje zenuwachtig, maar een leuk paard.

Herbie W zelf vond ik trouwens geweldig!

hovio13
Berichten: 26
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Leens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 15:40

okee:) leuk, mijn paardje is ook wel druk en zenuwachtig.. vind k wel leuk:) grappig om wat te horen over deze paarden!

nadineboko
Berichten: 10
Geregistreerd: 01-10-05
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 20:31

Wij hebben ook een nakomeling van Herbie W. Hij heet Vip de Boer, is geboren in 2003 en loopt nog in de baan.
In zijn jonge jaren leek het erop dat het een hele goede zou worden, maarhelaas is dit anders uitgepakt. Vip is gefokt uit de merrie van mijn zusje en daarom speciaal voor ons. Dat is ook de reden dat we hem nog hebben en we zoveel geduld methem hebben.
Binnenkort gaan we bekijken wat we gaan doen: doorgaan met koersen of op zoek naar een leuke ruiter die er nog veel plezier aan kan beleven.
Vip is als 3-jarige beleerd onder het zadel door mijn zusje en beheerst 3 goede basisgangen en is lief in de omgang. Zo nu en dan is hij een beetje nerveus en dat heeft hij van zowel zijn vader moeder. Naast Vip staat er nog een nakomeling van Herbie op stal en die koerst ook nog.

jantjeb

Berichten: 317
Geregistreerd: 20-07-06
Woonplaats: peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:14

*\o/* *\o/*
Ik heb ook een Herbie W nakomeling. Ze heet Winny W.
Ze is wel beleerd voor de sulky maar heeft nooit gekoersd.Ze is wel heel van mee geweest naar de baan als Vip Woldhoeve moest koersen, Vip en Winny zijn al jaren een onafscheidelijk setje :D .
Winny word gereden onder het zadel en dat doet ze geweldig, ze is lief en erg braaf. Ben nog altijd blij dat ik haar heb gekocht op de veiling in Wolvega. Ze is zo cute <3

Elianna_
Berichten: 3804
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:13

Ik rijd af en toe wel eens op een nakomeling van Herbie W, namelijk Yokidoki WW.
Super lief dier, maar wel een heethoofd af en toe.

Hij is overigens nog actief in de koersen. :)

Ilse_Wieke
Berichten: 69
Geregistreerd: 19-12-07
Woonplaats: Schagen

Re: Nakomelingen hurbie W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:18

Wij hadden ook een Herbie W op stal.
Udo W was zijn naam.
Een lief paard, maar onwijs heet!

Lay

Berichten: 379
Geregistreerd: 19-07-07
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 18:52

Lay of te wel Weer Lenydebruin is ook een nakomeling van Herbie W :D

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:23

Ik heb ook 1 van Herbie W.
Hij is eigenwijs, koppig, ontzettend eenkennig en je moet echt een band met hem opbouwen, anders doet hij helemaal niks voor je.
Hij is ook best wel druk en soms wat nerveus en hij heeft een wat moeilijk karakter en is wat dominant, maar hij kan wel heel goed dressuren en is superslim en ook heel lief ^^