jockey hoe beginnen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

renmeid

jockey hoe beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 19:04

ik ben al een tijd geintresseerd geweest in renpaarden en wil daarom beginnen eerst ''als hobby'' maar waar en hoe begin ik? heb zelf geen paard meer en op dit moment ook geen geld en tijd voor. heb eerder praktijk gehad op een renstal maar heb toen niet gereden wel veel geleerd. ben op een heleboel wedstrijden geweest ook in het buiteland. volgend jaar ben ik klaar met mijn opleiding paardenhouderij inrichting op dressuur en springen. verder ben ik 17 jaar 167 kort en gewicht is 49 maar geen probleem toch?

ik woon in scandinavië er bestaan hier cursussen maar moeilijk nu wanneer ik op school zit. manege kan ook maar is wel paar uur met de trein maar 2 keer per maand in het weekend is wel een idee.

en wat voor uitrusting heb ik nodig?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:50

Hier is ook al een topic over, misschien kan je daar nog wat inofrmatie uit halen: [DRS] jockey worden

renmeid

Re: jockey hoe beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 20:51

niemand meer?

ziyadah

Re: jockey hoe beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 17:28

Zoals Wendy al zei, er loopt al een topic over. Verder kun je via Google ook wel veel vinden over (zweedse) galop en drafrennen lijkt mij? Als je dan nog steeds een vraag hebt kun je het hier alsnog vragen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil je best helpen, maar ik denk dat je zo al heel ver komt. ;)