weten jullie een renbaan/stal in gelderland??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kristinaaa97

weten jullie een renbaan/stal in gelderland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 15:50

hoi,
ik heb de laatste tijd vaak een wedstrijdje gehouden tijdens het rijden tegen mijn vriendinnen enzo van wie het snelst was..
maar nu ben ik erachter gekomen dat ik het 'racen' eigenlijk wel heel leuk vind en daarom wil ik dus een keer bij stal kijken waar ze de paarden trainen om te racen of bij een renbaan om te weten of ik het dan ook nog leuk vind,

want ik vind het nu haast het leukste te doen tijdens rijden en als ik het dan nog leuk vind kan het zijn dat ik het misschien iets meer ga doen ?? (is voor mij ook een vraag)

dus als je weet waar iets zit in gelderland graaag ff reactie.. en alvast bedankt als je dat doet!! ;)

mvg kristina

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:39

Zou het niet weten, maar als je onder de 18 bent is ponyrennen misschien wat voor je? Wel helemaal in Wassenaa helaas, maar dan kan je wel echt zelf mee doen.

NiNM

Re: weten jullie een renbaan/stal in gelderland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 16:02

In otterlo zit een draverrij (?) Wagenaar, ik weet alleen niet wat voor een naam (goed/slecht) hij heeft in de sport... ;)

Jannepauli

Re: weten jullie een renbaan/stal in gelderland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 16:06

Wagenaar? Dat is één van de héle grote namen uit de drafsport!! Hadden vele jaren geleden de befaamde Quicksilver S voor de kar.

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:02

als je dravers bedoelt ik sta en rij ook op dravers stal vlak bij arnhem in de buurt je mag wel eens komen kijken geen probleem :D :D

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 00:59

Vlakbij Boxmeer zit een renstal met Volbloeds. Zijn kennissen van een vriendin van me. Ik weet alleen niet of ze open huis houden. Ik ben er pas een keer geweest om mijn paard lekker binnen met warm water te kunnen wassen in winter tijd maar dat ging dus via via...

Wat misschien wel leuk voor je is om te kijken, is op carnaval maandag de metworst race in Boxmeer. Erg gaaf om te zien en al binnekort!