Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
natural_

Berichten: 1251
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Weesp

Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 22:57

Ik weet niet hoeveel vraag er naar is en of het mogelijk is, maar mij lijkt het ontzettend als ik nog een keer mee kan maken om met mijn Arabische merrie op de renbaan te kunnen verschijnen en ik zal vast niet de enige zijn!! ;)

Ik vroeg me dus af hoeveel vraag er naar is en of iemand enig idee hebt of het mogelijk is zoiets te regelen? Misschien voor mensen van 18 tot 25 ofzo?

Groetjes Cally

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:58

Oeh dat zou gaaf zijn! :D
Dan zou ik ook wel mee willen doen met mijn bijrijd-draver!

Erg leuk idee!

MrTut
Berichten: 390
Geregistreerd: 21-04-09
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 02:06

:o Neem contact op met kyrkelover,of via de site van de ponyrennen,zij zitten dicht bij het vuur,de vorige keer was het ook leuk,dus wie weet. gr hans :(:)

Anoniem

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 09:02

jammer dat het nog steeds voor pony's alleen is.. want mijn pony is inmiddels een paard... erg jammer..

Kan het dan niet gewoon de catogorie overig worden? dat alle 18+ plus de klein paarden (bijv. tot 1.65m ) bij elkaar zit ofzo :) dan zou ik wel mee kunnen doen!

F3nn3

Berichten: 1253
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Midden-limburg

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 09:05

Ja lijkt me ook erg leuk om met mijn pony mee te doen! helaas ben ik 19.. misschien een leuk idee ja!

KimH

Berichten: 1626
Geregistreerd: 01-11-05
Woonplaats: egmond aan zee

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 09:07

Leuk idee! Het lijkt me echt leuk om met mijn AVtje van 1.54 mee te kunnen doen.

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9344
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:13

Wij zullen hierover contact op moeten nemen met Duindigt.
Maar het is altijd het proberen waard natuurlijk.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:29

Het lijkt me wel gaaf om een keer te doen :) Al lijkt het me voor mij niet haalbaar. Ik kan niet alleen weg van stal zonder dat de ander de tent afbreekt :+

natural_

Berichten: 1251
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Weesp

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 18:22

Tja vind wel dat je voor de leeftijden een bepaalde max. moet hebben! Dus 25 ofzo..

En kan best een catogorie pony's tot 1.60 meter en paarden van 1.60 tot 1.80 ofzo :D Zou ontzettend gaaf zijn lijkt mij, zal dat te regelen zijn ??

xDefinetly

Berichten: 1004
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:49

Zijn die eventuele paardenrennen dan voor 18+? Want nou ken ik veel mensen die een te grote pony hebben, oftewel gewoon een paard, en die zouden graag mee willen doen maar die zijn wel onder de 18. De meeste mensen die een paard hebben zijn boven de 18, maar er zijn er ook een behoorlijk aantal die eerder al een groter paard hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:21

Daarom zij ik ook dat je een "overig" catorgorie moet maken de dus voor paarden en 18+ers want de meeste 18+ rijden niet op een pony van 1.40m en een E pony kan best mee met paarden van 1.60 tot 1.75m

Edit: daar mee bedoel ik dat zo'n overig cat. dus ook voor mensen onder de 18 is maar met een paard

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:24

Ik geloof nog steeds dat mijn pony zeker niet als laatste zou eindigen mocht ze aan zoiets meedoen ;)
Ik hou dit in de gaten :D

natural_

Berichten: 1251
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Weesp

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 20:52

Ohja dat zou helemaal een goed idee zijn, dus gewoon voor 18+ers met pony's of paarden en voor de mensen eronder met paard! Is er iemand die hier serieus wat meer over te weten zou kunnen komen? Of het een mogelijkheid zou zijn? Eventuele connecties heb ik alleen met harddraverrij en dat schiet niet echt op ben ik bang..

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9344
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:31

Jullie kunnen altijd met zijn alleen een mailtje sturen naar info@renbaanduindigt.nl
Als er veel interesse naar is, is het ook makkelijker te regelen.

abeltje_xx

Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 23:38

lijkt me leuk, ik lees even mee

Shattered

Berichten: 2073
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: In een doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 23:40

Interessant! :) ik wil graag een keertje meedoen met mijn net-geen-pony-meer-paard. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:57

natural_ schreef:
Ohja dat zou helemaal een goed idee zijn, dus gewoon voor 18+ers met pony's of paarden en voor de mensen eronder met paard! Is er iemand die hier serieus wat meer over te weten zou kunnen komen? Of het een mogelijkheid zou zijn? Eventuele connecties heb ik alleen met harddraverrij en dat schiet niet echt op ben ik bang..


Als je via die draverije ook conectie's heb met duindigt zou het wel kunnen helpen! En misschien dat er iemand is die namens "ons" een nette mail kan sturen naar het mail adres dat kyrkelover gaf ?

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 00:22

Anoniem schreef:
natural_ schreef:
Ohja dat zou helemaal een goed idee zijn, dus gewoon voor 18+ers met pony's of paarden en voor de mensen eronder met paard! Is er iemand die hier serieus wat meer over te weten zou kunnen komen? Of het een mogelijkheid zou zijn? Eventuele connecties heb ik alleen met harddraverrij en dat schiet niet echt op ben ik bang..


Als je via die draverije ook conectie's heb met duindigt zou het wel kunnen helpen! En misschien dat er iemand is die namens "ons" een nette mail kan sturen naar het mail adres dat kyrkelover gaf ?

Kyrkelover heeft die connecties en zou er toch achteraan gaan. even afwachten dus. Ik denk dat zij het meest voor elkaar zou kunnen krijgen, omdat zij ook de ponyrennen organiseerd. ;)
Zou toch pas volgend jaar worden, want Duindigt gaat volgende week dicht tot ergens in maart.

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9344
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 00:28

Even voor de duidelijkheid ik ga ook pas weer in gesprek met Duindigt in December eigenlijk.
Maar het is altijd fijn als jullie zelf ook een brief samenstellen die ik dan als onderbouwing gebruiken kan bijv.
@ bonte: wij weten ook nog niet precies wat er allemaal gaat gebeuren, wel is het zeker dat de NDR er zich meer mee gaat bemoeien omdat sommige mensen vonden dat deze mensen er bij betrokken moesten worden.

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 00:34

Ik zou dat ook graag eens willen, ik heb het kyrkelover ook al meedere keren gevraagd geloof ik :+
Ik heb een paardje van 1,56m maar ben zelf al 22.

Voor personen onder 18 met een paard is het een ander verhaal, vind ik dan, als dit geregeld kan worden hoeven die alleen maar te wachten tot ze 18 zijn. Nu is het zo dat iedereen die al 18 is gewoon niet meer aan bod komt, ik kan me niet voorstellen dat er weinig animo voor is, wie wil er nu niet eens kijken hoe hard zijn paard kan in een gecontroleerde omgeving? Daar is vrijwel nergens de gelegenheid voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 08:51

anneliesdj schreef:
Ik zou dat ook graag eens willen, ik heb het kyrkelover ook al meedere keren gevraagd geloof ik :+
Ik heb een paardje van 1,56m maar ben zelf al 22.

Voor personen onder 18 met een paard is het een ander verhaal, vind ik dan, als dit geregeld kan worden hoeven die alleen maar te wachten tot ze 18 zijn. Nu is het zo dat iedereen die al 18 is gewoon niet meer aan bod komt, ik kan me niet voorstellen dat er weinig animo voor is, wie wil er nu niet eens kijken hoe hard zijn paard kan in een gecontroleerde omgeving? Daar is vrijwel nergens de gelegenheid voor.


2 jaar wachten is vrij lang hoor ;) en wat maakt het uit als er ook ruiters van onder de 18 mee doen maar met een paard. Tsja mensen met een paard hebben het zelfde probleem als 18 +ers want iemand van boven de 18 word niet jonger meer... en een paard boven de 1.58m word niet kleiner.. dus naar mijn idee zou dat gewoon gemixt kunnen worden.

xDefinetly

Berichten: 1004
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:32

Goed, ik volg het niet helemaal goed meer. Wat is precies het idee? 18+ of een paardenren?

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:09

18+ en dan een categorie voor paarden en voor pony's als ik het goed begrijp!

Anoniem

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:13

zoiets wel ja! bijde. Aangezien de meeste 18+ers denk ik niet op kleine pony's zullen rijden. Maar E pony's en een paard van rond de 1.60M niet per definietie sneller zal zijn als eentje van 1.55M zou het naar mijn idee prima samen kunnen.

Dus dan krijg je een ren voor paarden en 18+ers. Maar ook voor jeugd (onder 18) met een paard. Dat je dat dan gewoon combineerd

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: Mogelijk om een ponyren voor 18+ te organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:15

Ook voor onder de 18? Die kunnen toch gewoon ook wachten tot ze 18 zijn? Er zijn denk ik meer mensen boven de 18 dan onder..

Er zullen denk ik maar een beperkt aantal plekken zijn.. Beetje banketstaaf voor de mensen die wel 18 zijn als alle mensen onder de 18 alle plekken bezet houden, terwijl zij ook een jaartje of wat kunnen wachten!