Koersfoto's Duitsland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kallandso

Koersfoto's Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 18:00

Ik ben al een tijdje opzoek naar koersfoto's (of andere foto's van vroeger) en informatie van mijn paardje, American Pleasure.

Huybers heb ik al geprobeerd, maar die hadden helaas geen foto's waar hij op stond. Omdat hij ook wel in Duitsland op de baan heeft gelopen (oa Recklinghausen) en hij daar ook wel heeft gewonnen, acht ik eigenlijk de kans groter dat ik daar foto's van vind. Nou heb ik ookal zitten googelen maar eigenlijk niet echt een site gevonden.

Dus ik vroeg me af ofdat iemand hier misschien een idee had van hoe ik moet zoeken?

never

Re: Koersfoto's Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:36

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 14:39

Hmmm, bedankt, ik zal daar wel even een mailtje naar toe sturen en anders of zij misschien nog iets weet :)

Ik heb al wel wat informatie, maar zou zo graag ook van hem foto's willen... Ik heb de vriendin/vrouw van zijn oude trainer eens gesproken, en weet dat er foto's moeten zijn. Ze zou nog wel eens voor me gaan zoeken, maar heb verder niks geen info over hen...

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:57

denk dat foto's van Recklinghausen moeilijk gaat worden want die baan ik al best lang dicht helaas.
dat was echt mijn lievelingsbaan. :D
maar van dinslaken gelsenkirchen of monchengladbach zal wat makkeijker aan te komen zijn zou haar gewoon mailen en mischien heeft ze wel wat of weet ze wie er toeb fotograaf en dus mischien nog foto's heeft.
heb even gekeken op hvt.de zie dat hij op gelsenkirchen ook gewonnen heeft dan zouden er zeker nog foto's moeten zijn. :D :D su66666

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 14:35

never schreef:
denk dat foto's van Recklinghausen moeilijk gaat worden want die baan ik al best lang dicht helaas.
dat was echt mijn lievelingsbaan. :D
maar van dinslaken gelsenkirchen of monchengladbach zal wat makkeijker aan te komen zijn zou haar gewoon mailen en mischien heeft ze wel wat of weet ze wie er toeb fotograaf en dus mischien nog foto's heeft.
heb even gekeken op hvt.de zie dat hij op gelsenkirchen ook gewonnen heeft dan zouden er zeker nog foto's moeten zijn. :D :D su66666

Zou ik mogen vragen waar je hebt gevonden dat ie ook op Gelsenkirchen heeft gelopen? Ik heb er namelijk wel eens naar lopen zoeken, op welke Duitse banen hij gelopen had, maar het nooit kunnen vinden.
Recklinghausen wist ik toevallig doordat een oude trainer van hem, hem eens herkende en vertelde dat ie daar gewonnen had met hem.

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:07

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:19

Die van mij heeft ook in gelschkirchen gewonnen, maar had ook hen een mail gestuurd. Alleen konden zei geen foto's vinden! hoop dat het voor jou wel lukt, volg dit topic ook maar even!

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 15:16

Ik heb die website een mailtje gestuurd, dus dan zullen we zien... :j

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 18:20

Heb een mailtje terug, dat zij geen foto's van hem in haar archief heeft...

Iemand anders nog een idee van wat ik kan proberen?

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 15:08

Denk dat het heel lastig wordt omdat hij in 2003 voor het laatst gekoerst heeft en de overwinningen uit 2001 en 2002 zijn, in die jaren was de fotografie nog niet zoals nu op de baan en daarna digitaal gelijk beschikbaar op websites. In die tijd kocht je je fotos op de baan. Dus misschien via de oude eigenaar of trainer proberen?