Kennisen van mij hebben sinds kort een 18 jarige Arabische merrie in hun bezit, nu weten zij dat ik stage had gelopen bij een renstal en vroegen ze aan mij of ik misschien aan meer info over deze merrie kon komen. Na een korte stagen van ong. 6 weken heb ik helemaal nog niet zo veel verstand van de rensport haha. Dus probeer het hier maar even.
Haar naam is dus Nelinka, zeer donkere vos van kleur. 18 jaar oud en ong. 1.45/1.47 groot en in het paspoort staat dat zij heeft gekoersd in 1994 en 1995. In 1995 was dit (nog leesbaar) op duindigt.
Op dit moment weet ik even niet wie vader en moeder zijn, de eigenaren zijn op vakantie dus zal pas na hun vakantie uitsluitsel kunnen geven over pa en ma.
Verder weten we van haar dat zij enkele veulens heeft gehad, en de vorige twee eigenaren zijn bekend. Bij hen heeft zij echter niet gekoersd.
We zijn wel nieusgierig naar bij wie zij in training heeft gestaan, of ze nog meer gekoersd heeft en of ze ook daadwerkelijk goede koersen heeft gelopen. waar de veulens zijn gebleven zouden we ook graag willen weten uiteindelijk. Dat is altijd leuk