Ik heb er echt zoooo'n zin in! Mijn pony is super snel, maar toch heb ik het idee dat het tegen kan gaan vallen in de race, hihi! Gaat het hard in cat. 4? En zijn er veel mensen geweest die van te voren dacht het helemaal te gaan maken en dat niet gelukt is?
js het gaat hard in cat 4. zowiezo omdat de 2 aartsrivalen van duindigt het tegen elkaar op gaan nemen. Wel staan zij allebij op 10m handicap. Maar je zult er flink voor moeten rijden.
MrTut
Geplaatst: 22-06-09 21:40
Mee doen is belangrijker dan winnen, zit je voor in of win je dat is mooi meegenomen,plezier in het rennen dat is de hoofdmoot en bevalt het rennen je en wil je misschien vaker op de baan rijden dan is er de mogelijkheid om evt amatuer of amatrice te worden, maar daar is het nu nog te vroeg voor, info kun je altijd krijgen.
suikermeisje
Geplaatst: 22-06-09 21:59
en ik kom gewoon als laatste over de finisch met een half fries (en half new forest, nou maar hopen dat die dat laat zien ) maarja het gaat om de lol moet ttoch iemand laatste worden
Qazwsxedc
Geplaatst: 22-06-09 22:02
romy_b schreef:
Alleen ik ga met iemand mee hoe moet ik dat dan doen met een handtekening van mijn ouders? als ik die gewoon op een briefje meeneem is het dan goed?
Goed dat je het even zegt, daar had ik namelijk niet aan gedacht
zijn er mensen die 6 sept. mee doen aan de paardenren ?
Linsey_X
Geplaatst: 23-06-09 16:49
kyrkelover schreef:
js het gaat hard in cat 4. zowiezo omdat de 2 aartsrivalen van duindigt het tegen elkaar op gaan nemen. Wel staan zij allebij op 10m handicap. Maar je zult er flink voor moeten rijden.