Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en met zadel.
RianneH schreef:Ik rijd met een Thorowgood T4 veelzijdigheidVraag, welke zadels (merk/type) hebben jullie op je paard liggen wanneer je met zadel rijdt?
.
Eerst nog maar wat in de bak oefenen of het dan nog veilig zou zijn als ze toch in haar bol krijgt te gaan draven
!
maar hij weet precies wat hij kan doen bij me dus als ik zeg dat hij niet mag draven doet hij het ook niet! het is echt een paard met een super karakter!:D
Weet niet of ze dit kent, zonder zadel rondrijden, maar ze pakt het erg braaf op.
En dat kan hiermee
Hij zit een beetje tussen een dressuur en een vzh in, ik gebruik zelfs het liefst dressuurdekjes eronder.
Ik heb al eerder een zadel met ribzit gehad, is echt ontzettend fijn. Een massimo zit rond de 1300 nieuw, maar worden ook wat vaker tweedehands aangeboden nu
Is ook wel nodig, hihi.
Sempre schreef:Met mijn vorige Draver reed ik met een touwtje en een halster door het bos. Halstertouw gewoon los aan 1 kant, en zo kon ik ook over boomstammetjes springen enzo. Ze voelde me gewoon aan, deed nooit een stap verkeerd.
Met Valerie doe ik dat maar niet.Die gooit ook veel te hoog op om uit te zitten zonder zadel.
Ik zal even respecteren sammy1