sammy1 schreef:ja daar zijn foto s waar je op kunt respecteren,daar heb ik een foto van mijn dochter in het gras.
sammyhenrierachelle is mijn naam daar,zijn 3 paginas eentje staat ze tussen.
Gedaan!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Straks alleen even een gesprek op school & de rest van de dag vrij
Vanmiddag eens even rijschoenen halen & dan lekker een buitenritje maken. Vanavond BBQ.

. Paardjes blijven overigens ook buiten (met elektriciteit af).
Delaja schreef:Ik heb nu respect gegeven, is ook wel een erg leuke foto zeg!
Het weer hier viel niet echt mee, twee enorme buien gehad en om half 8 een behoorlijke onweersbui die tot half 2 ongeveer in de buurt is blijven hangen. Heb ook verschillende inslagen gehoord...

wel gewoon op het weiland tussen depaaltjes enzo, heb wel betere foto s maar die staan niet op internet dus kan ik niet posten. Het was enkel in stap wel klein stukje draf (was niet helemaal de bedoeling
). Wil morgen kijken om eens wat serieuzer zo te rijden (dan wel met een bareback pad) Ben benieuwd
uiterard dan met cap
Liannee_91 schreef:Ik heb even een vraag![]()
Wie van jullie rijdt wel eens zonder zadel op jullie draver?
ik deed het gister ook maar toen ik ernet op zat kreeg ik vliegles![]()
Hoe kan ik hem er aan laten wennen?
nu is mijn arm van schouder tot pols onder de schaafwonden
denk indd wel dat dat de enige manier is..
(dus als ze moet stappen maar zelf liever draaft dan gaat ze zo heel vorozichtig draven haha moet dat echt nog eens onder commando zetten). Normale draf is vrij snel maar goed te doen met zadel en lichtrijden zelf ben ik heel slecht indoorzitten dus wou graag proberen zonder zadel om mijzelf te verplichten mee te gan met haar. met het zadel ga ik toch opgeven en wer lichtrijden ken mezelf
Er zit hele goede HO op alsik mezelf iets onstabiel voel en ik gil HOOOO dan staan we stil
al meer maals getest door omstandigheden haha

Die gooit ook veel te hoog op om uit te zitten zonder zadel.