het had eigenlijk helemaal niks met de dravers te maken. Doordat we de ponyrennen nu 2 keer hebben moeten annuleren willen ouders ook niet meer het risico nemen om in te schrijven en wachten ze af. Maar hierdoor maken ze het juist zo kapot dat er volgend jaar niks meer is als het al niet eerder is.
Bonte
Geplaatst: 10-06-09 22:21
Oh, dan zat er toch naast.
Het blijft jammer voor je, want je doet een hoop moeite ervoor.
Het is gewoon balen dat nu niemand meer vertrouwen heeft. Je moet dus eigenlijk weer helemaal van voor af aan beginnen terwijl we voor mei bijna 50 inschrijvingen hadden.
romy_b
Geplaatst: 11-06-09 19:20
ik denk dat het wel weer komt, als er straks weer een geslaagde ponyren is geweest die gewoon doorging.
het probleem is alleen dat er binnen 3 dagen nog een aantal inschrijvingen moeten komen om het zaakje door te laten gaan. Cat 3 heeft 3 deelnemers, zijn er 4 ingeschreven maar 1 heeft geen vervoer. en cat 2 heeft ook 4 deelnemers. Dus beiden kunnen niet door gaan.
Er zijn natuurlijk nog steeds ouders die gewoon inschrijven. En ik snap best dat ze voorzichtig worden. Maar om de ponyrennen in stand te houden hebben we toch echt dringend inschrijvingen nodig!!
romy_b
Geplaatst: 11-06-09 22:00
echt balen, kun je niet iedereen van 17 mei mailen en zeggen dat het nu 100% zeker door gaat?
Bonte
Geplaatst: 11-06-09 22:15
100% kan je nooit beloven. Helemaal niet in deze tijd.
Voor de gouden zweep waren er ook bijna niet genoeg paarden en dat is toch ook een dag waarvan je zou zeggen dat die genoeg aanmeldingen zou moeten krijgen.
Niets is zeker. Er kan altijd een ramp gebeuren. Maar dat de meeting van 28 juni doorgaat kan echt met 99,99 % zekerheid worden gezegd. De bewindvoerder heeft mede gedeeld dat er tot iig 10 september kan wordern gekoerst, en de NDR heeft vandaag de uitschrijvingen voor de 28e juni gepubliceerd. Zeer hoge prijzengelden voor alle koersen en tevens GRATIS ENTREE voor het publiek dus heeeeeeeeeeel veel toeschouwers, ook voor de ponyrennen!
DUINDIGT, zondag 28 juni 2009; 13.30 u. Vooraangifte tot: maandag, 22 juni 2009, tot 11.00 u.
Op deze dag geen kwalificatieproeven. (1) Geen inleggeld voor de Lage Landen. Vakken van 25 meter. (1) De NDR behoudt zich het recht voor het aantal deelnemers te beperken op de wijze zoals door haar zal worden bepaald.
Dus zeg het voort zeg het voort en kom met grote getalen naar renbaan duindigt voor zoveel mooie koersen, dravers -renners ,en ponyracen, en als ik het goed heb komen ook de mini trotters hun visite kaartje afgeven en dat alles GRATIS
romy_b
Geplaatst: 12-06-09 17:15
ik hoop zo dat er nog een inschrijving komt. zou het flink balen vinden als ik nu voor de laatste keer alsnog niet mee kan doen.
Ik moet ben ik bang alles teruglezen om te achterhalen of ik het goed heb begrepen, maar is er 28 juni weer ponyrennen? En kun je je nog inschrijven? Zo ja, waar dan?
romy_b
Geplaatst: 12-06-09 19:28
ik heb alles gelezen dus weet ddat het inderdaad 28 juni en je kan je inschrijven op http://www.everyoneweb.com/ponyracingnl/ (en dan bij inschrijven))het kan geloof ik tot zondag, ! Welke cat. ga je mee doen als je mee doet?:D
In de categorie D-pony's. Het zou dan met de pony van mijn vriendin zijn, ik moet eerst met haar overleggen! We hebben het er een tijdje terug over gehad, maar ik weet niet of ze serieus meende dat ik haar mee mocht nemen! Ze staat overigens te koop dus het leek mij een leuke manier om haar in de spotlights te krijgen, zeker als ze wint en het is een zeer snelle pony.. Dus ik denk dat er best een grote kans zou bestaan! Ik bespreek het morgen met haar
romy_b
Geplaatst: 12-06-09 19:35
oke, het zou wel super leuk zijn!
Ik had gehoopt dat je bij de B's mee kon doen dan kan ik ook mee doen
hahah gewoon heel vaak over door gaan en zeggen hoe leuk het wel niet is en zo. Helpt heus wel een keer hhii.
romy_b
Geplaatst: 13-06-09 08:55
ja inderdaad er waren er wel een paar die zich hadden ingeschreven maar begonnen allemaal weer te twijfelen en toen ging het niet door en daarna hebben ze zich ook niet meer ingeschreven
MrTut
Geplaatst: 13-06-09 11:25
Ik geloof als ik het goed van yvonne heb begrepen dat de pony rennen zie wie zo door gaan ook als er niet genoeg (5) per cat waren,het weer uitstellen zou geen goed doen voor alle moeite die gedaan is zowel voor de ruitertjes als organisatie,wel werd het een en ander aangepast (prijzen) maar dat is te begrijpen.Wij hopen natuurlijk dat de sponsoren achter ons blijven staan en dat doen ze gelukkig nu nog gr hans-vader yvonne