geerke schreef:Dabo schreef:thnxx

wat een prachtige draver heb jij
Mijn vriendin staat op het punt er een te kopen van 4 jaar(in frankrijk),het zijn gewoon superpaarden!
Ik heb haar je filmpje gelinkt om te laten zien dat ze best kunnen dressuren

Dankje!
Leuk hoor, die Franse dravers!!
fleurchika schreef:Heb zelf ook een dravertje, Chika. Echt een schat en ze pakt alles heel snel op.
binnekort ga ik met haar starten in de B, heb er zin in!
@Dabo Prachtig paard!
Jij ook thnxx!
Ik ga zo even in je profiel kijken naar jouw Chika
Succes met de wedstrijden!
charmedxlove schreef:hii mensen ik ben er weer! ben een tijde niet gereageert vresselijk druk dus kan vaak niet echt meetypen met de andere en zo

maar het zonnetje schijnt de sneeuw is weg dus we kunnen we weer tegen aan nu heeft meneer al aardig lang niet meer normaal en hard hoeven te dressuuren ( galop vooral zijn meer bezig geweest met rechtrichten) maar nu moet hij gewoon weer 6 a 7 dagen aan het werk

dus kan ook weer meer zeggen enzo over hoe het hjier gaat .
25 feb ga ik met hem op trail voor dressuur ruiters ( schriktraining , western ) dus is kijken hoe dat uitpakt en het wedstrijd seizoen komt er bij ons weer aan dus! hard trainen
en dabo suc6 !!
Jij ook thnx, en gelukkig is die vorst eruit, en kunnen we allemaal weer aan de slag met onze paardjes. Gelukkig hebben wij een binnenbak, dus mijn 'training' heeft niet stilgestaan 
De MacRider was leuk! Natuurlijk ben ik niet door.. ze zoeken jong talent, en wat missen we? Juist, de 2 belangrijkste dingen: Jong (ben ik niet) en talent, (heb ik niet)! hahaha
Maar leuk was het wel.
Heb ook een film, als jullie willen plaats ik die hier ook wel even.