Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poco4ever schreef:Tina is ook niet echt een heethoofd, wel is ze echt heel erg eenkennig !
Wat een lekker weertje niet ? het is gelukkig niet zo warm als gister, maar we krijgen weer slechter weer toch ?
Weet iemand nog een bitlooshoofdstel te koop ?
[EA-GZ-RP] gezocht bitlooshoofdstel !
Sempre schreef:Haha mijn wedstrijd vrijdag.Ze had echt haar dag niet. Ze wilde gewoon niet, ik denk doordat het opeens zo warm was en er zoveel vliegen waren (bij ons op stal geen last van). 165 en 167. Ach, ze deed niet raar ofzo, alleen ze galopeerde in de eerste proef alleen maar en in de tweede proef ging ze echt in slowmotion.
Niet vooruit te branden. Kan ook een keer gebeuren.
Delaja schreef:Linkje werkt niet! Ik krijg de melding dat ie niet meer bestaat of dat ie verkeerd is.
Hier gaan vanavond een aantal paarden naar binnen, al die mooie regen die op buienradar staat valt boven ons hoofd eruit, lekker maar niet heus.
ponyzotje schreef:Pocoforever wat wil je voor 'n type?? Ik rijd met touwhalster en crb van 8€/stukwerkt schitterend Enya kan ermee wijken en alles (de draver dus
) en de Haflinger reageert er ook super op
!!
Hier ook nog erg benauwd weer, al dondert en regent het nu eindelijk!!!!. Paardjes blijven hier lekker buiten, ze mogen kiezen waar ze lopen
(hebben uiteraard schuilstallen).