Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hahahaa zo een smeerlapje! Na 10tal maand, krijg ik enorm veel ocmplimentjes over ons dressuur/piste werk. Gisteren op de oefenrenbaan, ja alles vergeten van de vorige maanden en we nemen lekker het bit vast en galoperen gewoon door! Blijkbaar liggen de herinneringen nog zeer dicht bij
Smeerlapje! Toch zalig he
maar nee "stout" is ze alleen op "haar terrein"
het ging echt heel goed, beter dan ik had gedacht. Nu nog oefenen op mooi rond worden in de bochten.. maar dat komt zeker goed. 
Ze geeft niet af, gelukkig is ze heel werkwillig, want haar temperament zit haar soms wel eens in de weg. En als ze je niet moet, tja dan kan je beter iets anders gaan doen. Een lesgeefster wilde er ook eens op en mijn paard ging alleen nog maar achteruit, zelfs met zweep. Ach ja, zo'n fel, maar eerlijk karakter is goud waard.
Op 10 maand zijn we zo vooruit gegaan! Er zit nu een zalige comfortable stabiele galop in, mooi aan de teugel, overschakelingen naar draf, mooie rechte lijnen. Ja het lukt allemaal
Eerst was dat een zeer onrustige galop, gans scheef, neus op de grond (letterlijk op grond, zand op neus..), snel, bit vast nemen etc. Ben super blij met de mooie evolutie! Lesgever ook trouwens :p THHIRZA schreef:ik verzorg een ex ren paard engelse volbloed
ik vind het eigenlijk niet zo'n fijne sport![]()
het paard is ook aardig verpest na 2 a 3 jaar oefenen
en veel getop galopperd mr. nu weer normaal en is hijw eer wat rustiger buiten en loopt wat meer nagefelijk maar hij is nogsteeds kei hard in zijn mond DAARDOOR![]()
maar vroeger was het ook nog is zo dat als je hem op zijn plek wou zetten dat hij het neit begreep en heel druk werd omdat hij dacht dat hij daarna weg mocht spurte![]()
iemand begrip waarom ik dat vind ?
_AlMaraam_ schreef:Wij hebben hier ook EV's staan.
Momenteel staat Shiny Blue (v. Turtle bowl) hier nog maar die is verkocht. Sinds donderdag is er nog een nieuwe bij nl. Fantastic News. Ook hebben we een 2-jarige zoon van Volfonic die een paar weken geleden zijn debuut heeft gemaakt.