Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janouk schreef:Voor de echte liefhebbers
De mini draverij op Alkmaar, de jeugd heeft de toekomst, mogen de kids ook met hun Pony's de baan op voor een mooie koers tussen de koersen door, dus voor het grote publiek op de tribune. Heel spannend voor ze.
Ze starten op verschillende afstanden, al naar gelang wat ze presteren in de vorige koersen
Geniet van de jeugd
[ Video ]
thequeensmum schreef:Mag ik hier even een off topic vraag stellen?
Wil er geen apart topic voor openen en hier zitten toch best veel mensen met verstand van zaken!
Wij gaan donderdag met vakantie naar Zuid-Duitsland. Mijn man vindt het altijd leuk om via Zeturf te kijken naar en soms wat te spelen op koersen in Nederland, Duitsland en Zweden.
Nu waren wij in september ook al in Duitsland en dat lukte dus niet. Contact gehad met klantenservice Zeturf en zij gaven aan dat het idd niet mogelijk is in Duitsland te kijken en/of te spelen. Weet iemand hier wellicht via welke Websites dat wel zou kunnen? Spelen hoeft niet, maar de koersen live volgen via beeld zou wel heel leuk zijn
Karin schreef:Alsof ik naar mijn Dravebier zit te kijkenDie kleur, die blik, dat fanatisme
Lekker lopen jongens, daarvoor ben ik hier
Het is dat mijn beestje een halve draver was, maar anders zou ik denken dat Madness zijn long lost twin is
Karin schreef:Vader was een Arabische volbloed, moeder was een Manza Buitenzorg x Heres. Daar krijg je heel speciaal bier van