Ik hoop dat we die filmpjes van vorig jaar een keertje krijgen op duindigt.
Yvon jij moet ook zo'n filmpje maken hee! Jij hebt zelfs een papa die jou wel kan helpen?
MrTut
Geplaatst: 16-05-09 14:52
He Kim waar was je zondag yvon is derde geworden met duc filmpjes ben ik mee bezig maar zijn beschermd op een of ander manier zijn we nog aan het uitzoeken gr hans
ik moest werken, maar was het eerlijk gezegd een beetje vergeten, anders had ik mijn werk wel kunnen verzetten. Super goed he, van Yvon! Binnekort ook een keer in Duitsland, toch?
Maad1993
Geplaatst: 17-05-09 18:32
Hee! zou ik, als ik kan, moet het even vragen thuis, nog bij cat 4 kunnen mee doen?
romy_b
Geplaatst: 17-05-09 18:59
Echt een super leuk filmpje! Hoeveelste ben je de andere jaren geworden?:D
Is het eigenlijk handig om een lange mouwen shirt aan te doen? Of kort? een blousje of een gewoon t-shirt? Ook misschien een zonnebril ofzoiets? Ik heb echt geeeen idee!
blouse met lange mouwen, of t-shirt met lange mouwen. En een zonnebril kan afvallen!! tenzij er een bandje aan zit. Maar er zijn brillen op de koers te koop waarschijnlijk.
Hee, echt jammer dat ik niet mee mag doen op 31 mei,! Volgende keer doe ik zeker mee!!!
Succes iedereen alvast!!
Groenn
Geplaatst: 19-05-09 19:23
Ik ga ook mee doen met de ponyrace ik mag op de pony van mijn vriendin,, mag dat ook?
xx
suikermeisje
Geplaatst: 20-05-09 09:23
Ja waarom niet?? Ik ga zorgen dat een vriendin vanm mij op mijn kleine ponytje mag racen.. (cat 2) ben ik te dik voor edit: moet ik bij me moeder voor zorgen want die heeft er geen vertrouwen in, maar het was mijn schuld dat het bijna fout ging, was er vanuit gegaan dat haar zadel nog paste en dat deed het niet meer.
Groenn
Geplaatst: 20-05-09 13:11
okee,, nou dan ga ik me inschrijven voor de volgende keer! wie gaat er de volgende keer allemaal mee doen in cat. 4?
ik weet niet hoe de organisatie erover denkt hoor:p dat je op andermans paard rijd:p zolang je maar goed verzekerd bent denk ik;) maar van hun mocht die vriendin ook wel mee rijden, mar vn mijn mama niet. Nee volgende keer waarschijnlijk niet, me moeder wilde liever even afwachten hoe het zou gaan. maar die keer erop g ik weer gewoon hoop ik dat ik ook mag:p beetje ver om onder het zadel nr toe te rijden:p
Heb al 1 week niet meer geracet, omdat de dressuur beter moest ofzo... zaterdag wedstrijd maar ik ga morgen ff racen en vrijdag dan dressuren whaha, niets voor mij maarja moet maar is goed voor mn knollie =)
Ons maakt het niet uit wie er op het paard zit. Maar er moet wel 100% controle zijn voor de veiligheid van iedereen, dus ook voor de andere deelnemers.
Groenn
Geplaatst: 20-05-09 18:11
oke nou, ik ga eerst nog even een beetje trainen en dan ga ik mee doen
Effe zomaar een vraagje. Warneer zijn er weer ponyrennen met ene koudbloed catogorie. Want ik was het dus gewoon helemaal vergeten :S.
MrTut
Geplaatst: 22-05-09 16:22
Hoi als ik het goed begrepen heb van de organisatie,komt er geen koudbloed rennen meer, alleen pony,s en dan naar de echte renpony,s inverloop van tijd gr hans vader yvonne
Hallo Yvon is op dit moment in het buitenland, maar de tijden enz enz komt zeker op de ponysite te staan, en ind zoals bonte schreef dinsdag is er meer bekend gr hans
De eerste ponyrennen zijn nog niet verreden, maar er kan wel al ingeschreven worden voor 14 Juni en 21 Juni. Voor meer info kijk op de site!!! http://www.everyoneweb.com/ponyracingnl/