super carnaval gehad,niet veel uitgeweest ,maar 7 dagen meer niet,maandag metworst rennen waar m,n zoon Patrick heeft meegedaan op een knol,en hij vond het prachtig en wil volgend jaar op een halfbloed,we zullen zien wat het gaat worden. gr hans
3e plaats voor naomi. 1e Montini 2e Ashanti ( maakt eindelijk indruk is eik een goede pony die het afgelopen jaar niet veel heeft laten zien in Duitsland) 3e Kokki
Wij zijn net terug uit krefeld. Naoom inderdaad derde met Kokki. Hij had toch nog een beetje weinig lucht nadat hij drie weken geleden ziek geweest is. China en mijn volbloed zijn ook ziek op het moment dus het gaat lekker. Het is net de natte neuzenshow. Filmpje van de koers staat morgen op you tube.
Iemand nog geinteresseerd in een lieve renpony van 130 cm. Te bezichtigen bij ons op Duindigt, erg braaf en kan hard lopen. Kleur zwart. Prijs voor een goeie baas of bazin: 900 euris. Tel: 06-29284003 na 17.00 uur.
Nee van een belgische vriend van mij, maar erg lief en betrouwbaar, pb anders ff nick, ik zat al aan jouw te denken, is een erg leuk beest, heb hem vandaag meegenomen uit krefeld, ga alleen zo slapen want ben kapot na 600 km rijden.
Wel zelfde vader als onze kokki/summerwind. En heb paspoort erbij.
Ik zal even met mijn ouders gaan overleggen aangezien ik wel al een leuke stal op het oog heb en nu ook een baantje heb, misschien krijg ik ze nu wel op andere gedachten ... Ik zit nu ook al elke dag bij de paarden dus qua tijd is het prima te doen. Heb je misschien een foto en/of meer informatie? PB is ook goed .. Ik beloof niks haha, ik heb het er al even niet meer met mijn ouders over gehad.
heyhey naomi volgende keer eerste??haha goed zo! als ik een pony vind ga ik ook ponyrennen rijden in duitsland. en anders hebben we nog een leuke pony thuis staan katayoun kan ook best hard denk ik maar is van m'n zusje.
als iemand nog een leuke pony voor me weet gwn om te rijden ik bied me aan!!
MrTut
Geplaatst: 23-03-11 18:59
Er zijn genoeg renpony,s te koop, als je maar weet waar,of niet Erik
Nou we zijn vandaag door een gedeelte van de jockey test gegaan omdat sommige mensen wilden weten hoe zwaar die is hier. Nou ik kan jullie vertellen we stonden allemaal met open mond want niemand had verwacht dat het zo zwaar zou zijn. Je moet die test overigens ook doen als je amateur jockey hier wil worden. Dat wil onder andere zeggen dat je 40s lang iedere sec een press up kunt doen en zo ook met de sit ups. Zo heb je 10 oefeningen die je zo goed mogelijk af moet leggen. En geloof het of niet maar veel mensen bij ons in de groep haalde nog niet eens 1 punt bij de verschillende oefeningen.
Jah het was echt heel zwaar. Er is ook een oefening dan moet je een soort steps doen 4 min lang. En na die 4 min wordt je hartslag gemeten en hoe lager je hartslag hoe beter je punten. Ik had een hartslag van 110 en daarmee had ik 5 punten. Om 10 punten te halen moest je een hartslag van 90 of lager hebben.
Wij hadden mega veel lol hier op de school vandaag haha. Ik heb nog 1,5 dag te gaan en dan ben ik klaar op de school.. De paardjes die ik iedere dag verzorg in de CRS barn (onderzoeksbarn van de British racing authority) Wild by Nature Colonel Munro