Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sherif schreef:zodra wij ons ex renpaard op stal weer hebben staan gaan we ook tzt eens proberen om te kijken hoe hard hij nog kan (niet helemaal voluit maar wil het vlieg gevoel wel eens meemaken)
anneliesdj schreef:sherif schreef:zodra wij ons ex renpaard op stal weer hebben staan gaan we ook tzt eens proberen om te kijken hoe hard hij nog kan (niet helemaal voluit maar wil het vlieg gevoel wel eens meemaken)
Kunnen we mooi samen een keer proberen wie er het hardst loopt. Ik denk trouwens dat je een ex renpaard er niet zo makkelijk van overtuigd dat hij niet voluit mag, zeker niet met een ander paard naast/voor hem
.
@ SaintAissa: Wie moet Najib zijn??
anneliesdj schreef:Zou er een mogelijkheid zijn om mijn paard een keer op de baan te laten rennen? En dan liefst met een of meerdere renpaarden zodat ik dus echt een idee krijg van hoe hard ze loopt.
Misschien een domme vraag maar het lijkt me zóó gaaf om eens met haar te racen tegen een echt renpaard.
esperance schreef:anneliesdj schreef:Zou er een mogelijkheid zijn om mijn paard een keer op de baan te laten rennen? En dan liefst met een of meerdere renpaarden zodat ik dus echt een idee krijg van hoe hard ze loopt.
Misschien een domme vraag maar het lijkt me zóó gaaf om eens met haar te racen tegen een echt renpaard.
volgens mij mag dat niet, want dan moet je paard in training staan, en/of je moet zelf eigenaar/trainer zijn..
Citaat:Ik bedoel ook niet echt een koers maar gewoon als die renpaarden worden getraind een keer meerijden. Ik ben ook niet van plan om echt te gaan racen met haar maar ben benieuwd of ze die renpaarden bij houdt. Ik doe hier weleens een wedstrijdje met mijn zusje maar dan loopt ze over 150m al 5 lengtes voor(zelfs als ik haar voorsprong geef) dus dat is ook niet echt racen
esperance schreef:Najib is een ex renpaard (arabier).... en jij hebt een volbloed, meestal niet zn eerlijke strijd..
sherif schreef:zodra wij ons ex renpaard op stal weer hebben staan gaan we ook tzt eens proberen om te kijken hoe hard hij nog kan (niet helemaal voluit maar wil het vlieg gevoel wel eens meemaken)
classic_life schreef:ik zat net even te kijken op de site van the British Racing School, maar dat lijkt me ook best wel leuk om daar 9 weken te zitten en van alles (bij) te leren...
SaintAissa schreef:Stuur eens een heel lief mailtje naar Woodenshoe, misschien kan hij iets voor je regelen.
anneliesdj schreef:SaintAissa schreef:Stuur eens een heel lief mailtje naar Woodenshoe, misschien kan hij iets voor je regelen.
Zit die ook op bokt?
@ classic-life; kun jij een goed woordje voor me doen of gaat dat niet lukken?
woodenshoe schreef:esperance schreef:
Dan zul je toch eens moeten informeren bij een trainer op een renbaan of je een keer mee kunt rijden in de training,want dat mag wel!
classic_life schreef:ik zat net even te kijken op de site van the British Racing School, maar dat lijkt me ook best wel leuk om daar 9 weken te zitten en van alles (bij) te leren...
esperance schreef:classic_life schreef:ik zat net even te kijken op de site van the British Racing School, maar dat lijkt me ook best wel leuk om daar 9 weken te zitten en van alles (bij) te leren...
daar wou ik eerst ook heen gaan! is idd wel zwaar heb ik gehoord..