Hummm, dat is dan misschien ook per locatie verschillend Ik ken toch echt wel verhalen van mensen die 8/9 paarden per dag reden op hun yard. Maar goed, dat is dan een uitzondering misschien
Hier een berichtje vanuit Engeland, Het is hier echt zooooo super, ik heb van alles gezien maar wat ik vooral heb gezien is een droom die ik zoo graag wil waarmaken. Zulke mooie paarden, veel volbloeds, en de mensen zijn ongeloofelijk goed haha. Ik zal straks een filmpje op hyves/youtube plaatsen en dan zie je hoe hard dat gaat bij de leerlingen van de foundation course bij die rechte baan. En dat is al een middengalopje. Maar vandaag waren er ruiters van de ponykoersen, noooou als je dat ziet! die kinderen houden hun pony's PERFECT echt eng gewoon. Terwijl de paarden van de leerlingen ervandoor gingen bij the straight canter, zag je die ponyrenkinderen gewoon netjes stappen, rustig afspringen en netjes weggaloperen in een nette houding. Ik weet al waar ik op mijn 17e te vinden ben haha. Hadden jullie nog wat nodig? Morgen ga ik naar Gibsons(http://www.gibson-saddlers.com) dus als jullie iets zien op de site en jullie willen het hebben kun je pben, anders zit je met die kosten van het overbregen naar Nederland etc.
xkimmie
Geplaatst: 25-02-11 22:37
Aaah ik wil daar ook nu zijn hihi. Nog even wachten tot augustus Gaan jullie ook meteen een toelatingsinterview doen?
was erg leuk Ik ben nu alleen zooo moe, kan bijna niet lopen van de spierpijn haha
kyrkelover
Geplaatst: 26-02-11 23:38
xDefinetly schreef:
was erg leuk Ik ben nu alleen zooo moe, kan bijna niet lopen van de spierpijn haha
haha ja pap begreep ook al helemaal waarom ik steeds zo moe was en dan te bedenken dat jullie niet eens stalklussen en zo moesten doen. Maaruh je mag altijd de andere foto's ook op facebook zetten hih.
haha ja en ik zou ook nog een paar andere mensen voor de fotos toevoegen, ga ik nu maar even doen echt top dat jullie dit hebben geregeld! het is wel echt verbazingwekkend zwaar maar het lijkt me alsnog super
Ben net thuis ong 11.30, mijn oogjes zijn zeer klein geworden, ben kapot na die dagen, zal wel door de leeftijd komen zullen we maar zeggen, ik dacht dat ik al veel gezien had, maar dit was gewoon geweldig, vooral de gallops in het centrum van Newmarket, ik hoop dat een ieder genoten heeft van deze dagen,ik wel,en wil Yvonne bedanken voor de moeite die ze genomen heeft,om ons dit te laten zien en dingen te doen.Wel was er een grote domper voor mij toen ik thuis kwam,en mijn vrouw een advertentie liet zien,een van mijn vrienden was overleden,net toen ik in Newmarket aan kwam, daarom heeft ze me niets laten weten omdat ik dan meteen naar huis was gegaan of verdrietig daar was geweest, nu hebben we drie schitterende dagen gehad ,wel met wat mankementjes, maar dat mocht de pret niet drukken, heb je het leuk gevonden,vertel het verder, vond je het niet leuk, hou het voor je .De foto,s zullen nog geplaatst worden maar nu eerst slapen ,moet dadelijk weer vroeg op, moet met zoon Patrick naar de knollen voor de Metworstrennen.een ieder nog bedankt voor de gezellige dagen, ik zal trouwens het ontbijt wel missen,witte bonen in tomaten saus en die lekkere bacon, en dat op je nuchtere maag. gggrrrrrr. hans ps yvonne heeft wel een beroemde jockey misgelopen en wel Frankie Detorie die op de BRS is geweest toen wij een rondleiding kregen in Newmarket van yvonne
Altitude
Geplaatst: 27-02-11 03:44
Hans, op de 1e plaats gecondoleerd!
Wij zijn nu ook thuis, de reis is zonder problemen ... verlopen. Nu eerst op dieet en morgen maar een rondje gaan hardlopen. Tjonge wat hebben we veel en fout gegeten, maar wel lekker.
Yvonne, bedankt voor een perfect georganiseerde trip. Dit gaan we ons leven lang niet vergeten.
jha terwijl ik met jullie de rondleiding aan het doen was, was DE Frankie Dettori hier op school. Ik baalde er wel een beetje van maar wellicht komt hij nog een keertje. Ik hoop dat iedereen een leuke tijd gehad heeft, ik vondt het igg erg leuk iedereen weer een keertje te zien. En we hebben er weer iemand bij die voor 90% zeker hier heen komt.
MAaaaaar Lester Pigget heeft mijn witte koerstruitje gesigneerd en ik sta heeeel belabberd met hem op de foto. We waren allemaal aan het huilen dat de gevorderde gingen hielp niet echt mee voor een goede foto.
Naomi_unique
Geplaatst: 01-03-11 21:37
Gecondoleerd Hans! Balen zeg Yvonne, Frankie Dettori is ech gaaf.
Ik vond het echt heel erg gezellig en een heel geslaagd reisje! Bedankt Yvonne!
De foto's en filmpjes zet ik trouwens zo snel mogelijk op een online album in picasa, alleen op dit moment heeft mijn computer nog een beetje kuren..
A.s. zondag is er weer een ponyren te Krefeld over 500 meter in Krefeld/Duitsland met priijzengeld. 200 euris voor de winnaar. Naomi Verheij doet mee met Summerwind/Kokki en zij gaan weer hun best doen om de eer van Nederland hoog te houden in Duitsland. Summer is goed in vorm en we hebben er veel vertrouwen in dat we een goede klassering gaan halen. Laat alle bokkers zondagavond weten hoe het gegaan is.
@mr Tut, Hoi Hans, 500 meter is te kort voor China, en ik heb maar 1 ponyjockey op het moment, china gaat de volgende ren in krefeld over 800 meter lopen, zij is ook verkouden geweest. Al een beetje bijgekomen van het carnaval.
Pff nog steeds geen geschikte pony haha, ik geef het denk ik maar op ik zocht ookal niet meer maarja er komt ook niks op mijn pad eigenlijk omdat ik er dus ook niet veel meer mee bezig ben. Ik ga wel gewoon lekker voor mezelf oefenen thuis en dan hopelijk de brs na de havo