Ik ken toch echt wel verhalen van mensen die 8/9 paarden per dag reden op hun yard. Maar goed, dat is dan een uitzondering misschien
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik ken toch echt wel verhalen van mensen die 8/9 paarden per dag reden op hun yard.
Zit nu in het vliegtuig we hebben 3u vertraging!!
Sta nog steeds op Schiphol 

xDefinetly schreef:was erg leuk![]()
Ik ben nu alleen zooo moe, kan bijna niet lopen van de spierpijn haha

Ben net thuis ong 11.30, mijn oogjes zijn zeer klein geworden, ben kapot na die dagen, zal wel door de leeftijd komen zullen we maar zeggen, ik dacht dat ik al veel gezien had, maar dit was gewoon geweldig, vooral de gallops in het centrum van Newmarket, ik hoop dat een ieder genoten heeft van deze dagen,ik wel,en wil Yvonne bedanken voor de moeite die ze genomen heeft,om ons dit te laten zien en dingen te doen.Wel was er een grote domper voor mij toen ik thuis kwam,en mijn vrouw een advertentie liet zien,een van mijn vrienden was overleden,net toen ik in Newmarket aan kwam, daarom heeft ze me niets laten weten omdat ik dan meteen naar huis was gegaan of verdrietig daar was geweest, nu hebben we drie schitterende dagen gehad ,wel met wat mankementjes, maar dat mocht de pret niet drukken, heb je het leuk gevonden,vertel het verder, vond je het niet leuk, hou het voor je
.De foto,s zullen nog geplaatst worden maar nu eerst slapen ,moet dadelijk weer vroeg op, moet met zoon Patrick naar de knollen voor de Metworstrennen.een ieder nog bedankt voor de gezellige dagen, ik zal trouwens het ontbijt wel missen,witte bonen in tomaten saus en die lekkere bacon, en dat op je nuchtere maag. gggrrrrrr. hans
ps yvonne heeft wel een beroemde jockey misgelopen en wel Frankie Detorie die op de BRS is geweest toen wij een rondleiding kregen in Newmarket van yvonne